In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

vraagje over downloaden

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
Hmmz misschien ligt het aan je winzip en je computer mja ik kan je niet helpen sorry :(

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ik heb een manier gevonden dat het wel lukt het is wel wa meer werk maar het lukt :P

Groetjes violetje

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
uhm misschien zit je met een virus. wanneer heb je het laatst gescand?
normaal zou je elke week moeten virus scannen.

het kan ook als je download en er is veel telefoonverkeer dat de download verstoort word en dan kan de download mislukken.

heb je een gsm bij je pc staan dan zou ik hem twee meter van je pc wegleggen
wat dat kan de download verstoren

ik hoop dat het nu lukt :D :D

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts

Groetjes violetje

SNW Webmiss
14293 Posts

Terrible Townie
48 Posts
hoe komt een download in het spel als ik iets heb gedownload??
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8370 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
meestal (bij een the sims 2 download) kan je er gewoon op dubbelklikken en dan instaleert het vanzelf :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Bij The Sims (en uitbreidingen) downloads zit er altijd een readme/leesmij bestand bij de downloads waarin staat waar het heen moet. Als het een download is voor De Sims 2, dan kun je deze gewoon downloaden en daarna dubbelklikken op de bestanden. Deze worden dan automatisch geïnstalleert.. :)

Nooboo
1 Posts
Als ik op de http://www.thesims2.com wilt downloaden, dan klik ik op dat sterretje en wil ik wat downloaden. Als ik daarop klik komt er te staan: je hebt een game van de sims 2 niet geregistreerd, terwijl ik wel ben ingelogd.
Weet iemand wat ik moet doen?
want ik wil dat echt downloaden!

alvast bedankt.

xx beeriotje

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Als je een uitbreiding of sims 2 aan het installeren bent, kun je m aan het einde registreren. Dan kun je je gegevens aan ea verstrekken en staat dat spel geregistreerd op jouw naam. Mssn moet je dat hebben gedaan om te kunnen downloaden bij thesims2.com
ImageImage

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Beeriotje wrote:Als ik op de http://www.thesims2.com wilt downloaden, dan klik ik op dat sterretje en wil ik wat downloaden. Als ik daarop klik komt er te staan: je hebt een game van de sims 2 niet geregistreerd, terwijl ik wel ben ingelogd.
Weet iemand wat ik moet doen?
want ik wil dat echt downloaden!

alvast bedankt.

xx beeriotje

En dat heeft met De Sims (1) te maken? Waar dit forumdeel over gaat :)
Image

Previous

• Stats