In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Ontvoerd door aliens :O

Is een sim van jou oook al eens ontvoerd door een alien?

Ja
14
64%
Nee
8
36%

Total votes : 22

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb daarjuist iets heel raars meegemaakt wat ik echt nog nooit heb gehad bij the sims 1.
ik was dus door de telescoop aan het turen die je van bij het rijke leven hebt en opeens poef nemen de aliens mijn sim mee en ze kwam pas de volgende morgen om 10 uur terug.
ze hadden haar hartelijkheid enzo verandert ze was nog altijd een weegschaal maar ipv 9 streepjes voor hartelijkheid, 9 voor aardig, 3 voor netjes, 2voor actief en ook 2 voor speels kreeg ik gewoon niets voor netjes 6 ofzo voor hartelijk, 4 voor actief en 4 voor speels en 6 voor aardig :shock:
ik vond dit helemaal niet leuk omdat ik hartelijk en aardig erg nodig had en eerst heel sociaal was enzo en nu gewoon makkelijk :cry:

ahja ik vroeg me af of iemand dit ook al heeft meegemaakt?
want ik dacht dat dit iets nieuws was voor bij the sims 2

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb ja gestemd, maar ikzelf heb het eigenlijk nooit meegemaakt. Wel mijn moeder, die hier The Sims speelde en haar Sim werd toen ontvoerd. Mijn moeder heeft altijd hele vage dingen in het spel. Ze heeft ook al heeeeeeeeeeeeeeel erg vaak Magere Hein aan de deur gehad. Maar die belt aan en rent meteen weer weg... heel apart dus :P

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb al heel vaak magere hein gehad als ik voor een verhaal een sim dood moest hebben ofzo :P ik heb ook té laat eigenlijk gezien dat je aan hem kon smeken om de dode terug te halen maar ik was te laat om het uit te proberen.
ik heb ook al vaak de clown gehad en die was erg moeilijk weg te halen.
ook heb ik eens geprobeert om van een stinkdier een huisdier te maken dat was een interactie en als ie het zou toelaten zou je hem kunnen aanhalen maar hij wil nooit en spuit dan altijd dat stinkgas van hem op mijn sim :(.
er zijn ook ambetante vliegen die ik dan door een code oppak en verwijder omdat alleen huisdieren die kunnen wegdoen en ze het nog nooit hebben gedaan :P.
ik heb ook meegemaakt wat ik niet wist dat honden en katten meekijken naar tv, een vol bord met eten dat als je het op de grond zet ze het opeten enzo.
eigenlijk veel maar ik kan eigenlijk ook niet alles meemaken omdat ik momenteel nog party,op vakantie en abracadabra mis (die laatste 2 zou ik eigenlijk nog willen maar niet meer doe moeite om te kopen heb het geld wel maar wil het er niet aan uitgeven omdat ik aan het sparen ben enzo en omdat the sims 2 binnenkort uitkomt :P)
ik hoop bij the sims 2 ook zoveel rare dingen mee te maken :P

SNW Webmiss
14293 Posts
die clown STINKT :P maar daar heb je de clowncatchers voor (dat is very handig!) :lol:

ik heb magere hein ook weleens gehad en weet dat je hem kan smeken, maar het is niet vaak gebeurt. bij mijn ma wel. die heeft dat iedere keer dat ie voorbij komt, en aanbelt. En dan rent ie meteen weer weg (idioot he)

bij De SIms 2 zal ook wel veel aparts gebeuren :D ik kan ook niet wachten :P

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
wat doet die eigenlijk als ie iemand wil meenemen en je smeekt hem?
ah ik ga het ook zelf eens proberen maar ik hoop dat het iets uithaalt dan :P

SNW Webmiss
14293 Posts
ik geloof dat hij weleens een goede bui ofzo heeft en dan besluit de Sim te laten leven... maar dat heb ik nog nooit gedaan dus weet het niet zeker.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
stel je voor dat hij de andere sim dan ook meeneemt :O zou erg zijn :P ik denk toch niet dat hij dat zou doen als je maar 2 sims hebt want dan is gewoon heel je familie dood :S en heb je niemand meer om mee te spelen :S

SNW Webmiss
14293 Posts
maar dan kun je het huis helemaal inrichten naar eigen wens en dan naar de buurt gaan, dan heb je een leegstaand huisje :P dat had ik weleens als er een Sim dood ging. Het spel liep dan verder en ik begreep dat niet. Natuurlijk bleek toen dat je verder kon gaan met opruimen en inrichten. En daarna kon er iemand anders gaan wonen :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
Ja maar stel je voor dat je dat helemaal niet wou en dat je al zover zat met een promotie ofzo en dat dan opeens al je spullen weg zijn :O erg vervelend dan :P

SNW Webmiss
14293 Posts
al je spullen zijn niet weg dan hoor, je SIm wel :P

ik snap wel wat je bedoeld, het is niet leuk als je net bezig bent een hogere loopbaan te bereiken...

Verbetert door pupijama: er stond snpa ipv snap ;)

Nooboo
16 Posts
mijn sim is wel ontvoerd maar is nooit terug gekomen heel spijtig want ik was al heel ver in mijn carriere en alles was vol van vaardigheden :(

SNW Webmiss
14293 Posts
nooit terug gekomen?? :o:o:o heb je wel lang genoeg gewacht? Bij mijn moeder duurde het een paar uur... (niet bij The Sims maar in het echt).. het kan heel lang duren.. of misschien zat er een bug in het spel (kan natuurlijk weleens gebeuren)

Team Llama
304 Posts
Is jou moeder een keer ontvoerd.....??!! :? :shock:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
nee :p mijn moeder speelt ook The Sims! En haar Sim is ontvoerd :P

Team Llama
304 Posts

opluchting Simfan
Image

Next