In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Muren, vloeren en daken downloads

Nooboo
4 Posts

Van deze site heb ik vloeren, muren en daken gedownload voor Sims 1. Als ik ze probeer te openen, zoals je met alle andere bestanden doet, krijg ik de volgende melding:

'De gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd'

Houdt dat in dat ik geen van bovenstaande dingen kan downloaden of is er nog wat aan te doen?

Groetjes

Nooboo
4 Posts
Oh ja, en je kunt hier ook huizen downloaden zag ik? Maar hoe krijg je precies die in je spel?

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts

Lees dit eerst even:
http://www.simsnetwerk.nl/index.php?nam ... pic&t=1852
Image

Nooboo
4 Posts
Oké... Bedankt voor de tip. Ik denk dat ik het (deels) snap. Ga er wel even mee klieren. Ik nam aan dat ik gewoon alles kon openen, omdat ik windows xp heb, maar dat was blijkbaar nog niet het geval voor .rar bestanden? Heb nu Winrar gedownload.

Dan zit ik nog steeds met de vraag waar ik de kant-en-klare huizen kan vinden binnen het spel. En waar ik zwembadatrributen en een trap neer moet zetten, bij gamedata/objects of bij userdata?'

Wie kan mij helpen?

1625 Posts
Uhm, moeilijk. Na goed nadenken kom ik alleen maar op dat ik de Sims 1 weer wil spelen :P

Volgens mij was het dat je de .iff files moet kopieren over de originele. Dus in de Program Files/Maxis/TheSims/UserData/Houses
map. Met uitbreidingen komen daar verschillende mappen in van buurten in plaats van UserData. Dan heb je UserData2, UserData3 etc. De huizenfiles moeten namen hebben als House01.iff. Als je daar overheen kopiert ben je je orginele huis dus kwijt!! De huizen die je download hebben dus een vaste plaats.
Image

Nooboo
4 Posts

Daken, vloeren en muren openen zich nog steeds niet. Krijg dezelfde foutmelding als eerder. Word er een beetje kriebelig van, snap niet hoe het komt.

Goede nieuws: buurt 1 staat nu vol met villa's :happy:

1625 Posts
Ik heb ze beide nog wel onder het stof in het ouderlijk huis liggen :P Als je mij even de link naar de download wil geven dan werp ik even een blik :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik weet niet zeker of alle Sims 1 downloads goed te bereiken zijn. Ik heb sinds 2004 geen downloads meer online gezet voor The Sims, aangezien Sims 2 al m'n tijd opslokt. Ik zal het noteren, dat ik er binnenkort eens naar kijk (of alles nog wel werkt)

• Stats