In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

PhotoShop, PSP of Fireworks?

Wat gebruik jij voor het maken van dingen voor The Sims en/of De Sims 2?

Adobe Photoshop
12
40%
Adobe Illustrator
1
3%
Jasc Paint Shop Pro
12
40%
Fireworks MX
4
13%
MS Paint
1
3%

Total votes : 30

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb hier een vraagje aan de artiesten onder ons. Als je dingen maakt voor The Sims en/of De Sims 2, welk programma gebruik je dan het meeste?

Ikzelf gebruik voor bijna alles Fireworks MX (Studio MX). Voor het maken van targa gebruik ik meestal Photoshop. Van PSP ben ik niet voorstander, maar heb er ook niet zo zeer een hekel aan. Ieder zijn ding he ;) dus daarom deze poll:

"Wat gebruik jij voor het maken van dingen voor The Sims en/of De Sims 2?"
Last edited by Rosana on Mar 15, 2006 2:25am, edited 1 time in total.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
PSP (voor artwork en soms een print voor kleren), Paint (soms om de swatch te veranderen) en Photoshop voor de kleren (die meer dan PSP)

Servo's Slave
101 Posts
Ik snap helemaal niets van psp, ik heb het wel en probeer er soms turotials op uit die speciaal voor paint shop pro gemaakt zijn, maar voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk te doen met adobe photoshop :)

Nooboo
5 Posts
ik heb photoshop en illustrator...maar ik weet niet hoe ik die nou kan gebruiken om kleding en voorwerpen mee te maken...

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik gebruik altijd fotosoep (photoshop) heb er alleen nog niet zo veel meegedaan om me te recoloren voor the sims 2, maar heb het vaak gebruikt om banners en logo's en sigs mee te maken

Nooboo
15 Posts
is wel lastig maar als je het even hebt dan snap je het snel :)
Aylin is mijn lieve sGatjee

Nooboo
4 Posts
Ik snap helemaal niéts van die programma's :? Je kunt toch gewoon opslaan ofzo && dan in de sims zetten ,, ? Of niet ? by my doen de dowloads het heel soms, maaar soms dan doen ze het niet; hb je daar dan zo'n programma voor nodig? of ben ik gwoon blond.. :blush:

MiiMyrtuh ik woon vlak by Arnhem; Duiven ! ;)

edit SNW_rakki: geen dubbelpost AUB

Nooboo
4 Posts
MiiMyrtuh ik woon vlak by Arnhem; Duiven ! :wink:

• Stats