In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Welke spreuken heb jij allemaal al uitgeprobeerd?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vroeg me af of jullie al spreuken hadden uitgesproken (allicht wel) en zo ja, welke?? :D

Gnome Collector
86 Posts
Ik gebruik veel De volmaakte tuin.Geweldig< het regent alleen boven de bloemen. Zou in het echt ook moeten :)

Verder gebruik ik de relatieopkikker en voor de kinderen is nooit meer dweilen leuk.

Ik Studio Stad heb ik eens de spreuk van het Liefdesgeluk uitgesproken om een beroemd vriendje te krijgen.
Komt daar de geheimzinnige man uit Abracadaba aanhollen om een bekeuring te geven.
t`MOET NIET GEKKER WORDEN. :wink:

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts

Ja voor wie is die boete voor jou of de buren :P

Met vriendelijke groeten,

Spam
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik gebruik geen spreuke heb ook abaracadabra niet :(

SNW Webmiss
14293 Posts
mistajose2 wrote:Ik gebruik veel De volmaakte tuin.Geweldig< het regent alleen boven de bloemen. Zou in het echt ook moeten :)

Verder gebruik ik de relatieopkikker en voor de kinderen is nooit meer dweilen leuk.

Ik Studio Stad heb ik eens de spreuk van het Liefdesgeluk uitgesproken om een beroemd vriendje te krijgen.
Komt daar de geheimzinnige man uit Abracadaba aanhollen om een bekeuring te geven.
t`MOET NIET GEKKER WORDEN. :wink:

Ik teleporteerde constant in Studio Stad, kwam die MagiCo man ook naar mijn Sim toe :lol: als ik het nog eens zou doen, zou ik wat beleven :lol:

Nooboo
9 Posts
hihi ik heb nog nooit een bekeuring gehad
maar ik praate eerst in het stadshart tegen iemand over magie die geen sstaf in zijn inventaris had
je keek me aan alsof ik gek was en ze kregen van die minnetje boven hun hoofd

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja dat klopt, door over magie te praten kom je er automatisch achter of diegene ook aan magie doet.. :D

Nooboo
3 Posts
ik heb al alle spreuken die in da boek staan uitgeprobeerd,
ma enkel de kinderen nietma da gaat toch nie gemakkelijk ze...
maar bestaan er buiten da boek ook nog andere spreuken??
(zoals die magische taart en drank??) :?:
slutie

Nooboo
3 Posts
oja, waarvoor doent die magische taart eigenlijk???
mijn sim eet da altij zelf op, en dan krijgtem een ezelskop... :'(
slutie
Ik zoek je gaatje en steek hem er in.
Ik begin te pompen en te hijgen.
Dan zit je weer vol!!!

GELUKKIG... IK KAN WEER FIETSEN!!!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ah ik weet dat zo niet meer, tis weer ff geleden dat ik The Sims echt gespeeld heb, want nu De Sims 2 er is wil iedereen daar downloads voor enzo :p

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
hahaha ik gebruik bijna alle spreuken, alleen die niet ondekte spreuken... iemand er al een uitgevonden?
Image

back... on full speed

Terrible Townie
39 Posts

Nooboo
11 Posts
ik gebruik alle spreuken en ammuletten die in dat boekie staan. maar weet nie hoe je kan zweven of teleporteren?????????

• Stats