In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

[probleem] Beeld blijft hangen/werkt niet

Nooboo
2 Posts
Hallo, ik speel sind kort the sims deluxe en heb nu uitbreidingspakketen( op vakantie, house party, hot date, superstar)die er dus op gezet maar als ik het dan wil spelen blijft me beeld hangen of krijg beeld in beeld in beeld enz. Dus er weer afhaald en deluxe er weer op en hotdate er bij en nu kan ik helemaal niks hij begint te laden en dan in ene is alles weg. Wie weet hoe dit kan en hoe ik dit moet verhelpen?
Al vast bedankt

Laganaphyllis Simnivorii
8370 Posts
wel der zijn verschillende mogelijkheden ?

je pc kan alles niet aan waarmee de pc te warm word. of je graffische kaart is te zwak. het kan ook zijn dat er teveel stof in de pc zit, waarmee je een krotsluiting maakt. of tijdens het spelen zijn te veel achtergrond prohrammas aan het draaien.

maar wat gebeurd er precies als je het spel speeld valt alleen het scherm uit, en blijft de pc draaien.
of valt de pc volledig uit.

je topic op het forum staat ook niet juist. maar een mod zal dat wel effe verplaatsen ;)

Nooboo
2 Posts
En ik maar denken dat ik hem goed geplaatst had niet meer denken dus :wink:
Ik heb net de comp schoon gemaakt dus stof valt nu weg ik heb alles uit staan zelfs geen internet aanstaan als ik het wil spellen. Alleen het spel valt uit me comp blijft het normaal doen alleen de sims valt uit. en ik had nu alleen deluxe en vakantie dat ging goed dus vol goede hoop superstar geinstaleerd en nu krijg ik weer steeds beeld in beeld het beeld blijft zeg maar hangen als ik naar beneden ga bv dan is het beeld waar ik was er nog steeds en zo hoopt het zich op.
en kan niet meer zien hoe het gaat met me sims behoefte enzo want dat komt niet tevoorschijn, ik heb nog 202 gb ruimte over dus geheugen moet voldoende zijn dus heb echt geen idee wat het kan zijn maar begin er nu toch wel aaardig ziek van teworden.

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts

Volgens mij staat het topic hier goed hoor, Lord_Marino. ;)

Ik heb net de comp schoon gemaakt dus stof valt nu weg ik heb alles uit staan zelfs geen internet aanstaan als ik het wil spellen. Alleen het spel valt uit me comp blijft het normaal doen alleen de sims valt uit. en ik had nu alleen deluxe en vakantie dat ging goed dus vol goede hoop superstar geinstaleerd en nu krijg ik weer steeds beeld in beeld het beeld blijft zeg maar hangen als ik naar beneden ga bv dan is het beeld waar ik was er nog steeds en zo hoopt het zich op.
en kan niet meer zien hoe het gaat met me sims behoefte enzo want dat komt niet tevoorschijn, ik heb nog 202 gb ruimte over dus geheugen moet voldoende zijn dus heb echt geen idee wat het kan zijn maar begin er nu toch wel aaardig ziek van teworden.

Wat voor'n grafische kaart heb je?
Image

Nooboo
1 Posts
nanc82 wrote:Hallo, ik speel sind kort the sims deluxe en heb nu uitbreidingspakketen( op vakantie, house party, hot date, superstar)die er dus op gezet maar als ik het dan wil spelen blijft me beeld hangen of krijg beeld in beeld in beeld enz. Dus er weer afhaald en deluxe er weer op en hotdate er bij en nu kan ik helemaal niks hij begint te laden en dan in ene is alles weg. Wie weet hoe dit kan en hoe ik dit moet verhelpen?
Al vast bedankt

Zelfde probleem :S

Maar ik heb het idee dat het aan superstar ligt...
want zonder superstar doet hij het wel gewoon...
Maar ik vind superstar net het leukste uitbreidings pakket :p
Iemand help?

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ik denk dat hier een quote op zijn plaats is, namelijk die van Mipas
Wat voor'n grafische kaart heb je?

Alhoewel ik denk dat het waarschijnlijk ergens anders ligt. Misschien dat er nog een Sims 1 gamer een ideetje heeft???

• Stats