In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Welke pakketten heb je allemaal?

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja zo heb ik het ook vaak dat het me ni af gaat (humeurig) en ik dan onbeleefd ben zonder het zelf te beseffen. zegt mn ma vaak achteraf 'ge waard wel onbeleefd' ik van ah ja?? :s
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
hahaha lol :p ik heb nog nooit n humeurige of kwade belg gehoord/gezien :p k zou dat wel ns willen zien he :p :lol: lijkt me best cool me zon accentje :lol:

Servo's Slave
143 Posts

Ik heb The Sims Deluxe - Rijke Leven - Hot Date - Vakantie - Beestenboel - 2 x Superstar - Abracadabra

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Mortimer Goth's Distant Cousin
739 Posts
Image

Dimmu Borgir and Deathstars rules!

Rosana: THANX!!!!!!!!
En bij Spore Netwerk: ElanElvin: THANX!!!
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Mar

SNW Webmiss
14293 Posts
@Tam: ik heb ook twee keer Hot Date, want de ene was kapot gegaan.. mss dat Mark daarom meerdere heeft..
Ik heb ze werkelijk ook allemaal, zelfs de Deluxe versies... Maar ik ga ze op m'n andere PC installeren want op deze PC is 'geen plek meer' voor The Sims :p aangezien alles van De Sims 2 nu voorrang heeft :) het past er nog wel op maar ik heb het liever apart..

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ow jah van jou wist ik dat, dat je het daarom 2x hebt, maar ik persoonlijk zou mijn kapotte versie dan wel nie vermelden ofzo... :uhm: jah kweeni das ook ni belangrijk :) heb ff gelede 2 spellen besteld van de gewone sims nog, maar volgens die vrouw in de winkel heb ik de Franse besteld (wa dus nie waar is!!!) *zucht* mja das dus ni goe. kan ik abracadabra en unleashed weer opnieuw gaan bestellen, maar van die laatste heb ik een mail gekregen dat ze die niet meer leveren (hopelijk hadden ze het over de Franse versie :o) want kwil echt wel mn 'collectie' volledig maken. maar goed ik wacht ff met ze te bestellen ... eerst sparen voor nieuwe pc :p en als ze ze dan nog niet leveren bestel ik ze bij Maxis zelf ofzo
Image

Fan of Freezer Bunny
5002 Posts
ik heb The Sims, The Sims Deluxe, Het Rijke Leven, The Sims Party, Hot Date, Op Vakantie, Unleashed, Superstar.

En The Sims2 :dans1: :dans1:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je
weet. :) :)

Image

SNW Webmiss
14293 Posts
@Tam: Nou mijn Hot Date is onbetrouwbaar (die oude) want de ene keer installeerde die wel, en de andere keer weer niet. Daarom heb ik m nog wel, voor je weet maar nooit, maar ik heb wel een nieuwe :)

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
mijn broertje (19 jaar) heeft the sims, het rijkeleven, party, hot date. Alleen hij speelt ze nooit. En ik heb beestenboel, op vakantie, superstar en abracadabra. (alle delen in huis dus)
Image
When you help others, you can't help helping yourself

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik deel ze met m'n moeder :lol: das ook wel zo handig..

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ah mijn sims spelletjes liggen daar zo een beetje bij al de rest van mijn "o dat was ooit leuk-spelletjes";) of "hé daar speelde ik vroeger heeeel vaak op-spelletjes" :p
mja geen plaats tjah das dan pech voor het geld dak eraan heb gespendeert :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Je wilt niet weten hoeveel "o dat was ooit leuk-spelletjes" ik heb :oops: het ergeste van alles is dat ik het zelf niet eens weet.. ik heb een heleboel spellen die ik heb gekocht omdat ik het mooie spellen vind, maar niet echt super vond om te spelen :lol: echt vaag.. maar ja.. misschien kan ik ooit nog een collectie antieke spellen op het internet zetten :p

Servo's Slave
107 Posts
De sims en het rijkenleven,beestenboel,op vakantie,hot date, party ,de gewone.......de sims 2

dat waren ze volgensmie
Image
KizzzZZzZ JoJessica

Nooboo
11 Posts
ik heb alle uitbreidingen maar the sims online niet

PreviousNext

• Stats