In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Welke pakketten heb je allemaal?

SNW Webmiss
14293 Posts
ik denk dat er best snel een expansion zal komen, wat denken jullie? ik hoop tenminste van wel :D:D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik weet er niets van, maar ik hoop het!! :D nog 18 daagjes... jeeeej :dans1: Als het er nu nog niet inzit zou ik het wel tof vinde moesten ze zo een expansion pack maken waarin je oa naar je buren op bezoek kan ofzo... ff wa lastig vallen :D :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
ik hoop dat het eerste expansion pack nog veel meer objecten heeft en ook huisdieren, dat is eigenlijk mijn grootste wens voor een expansion.. :D en verders toveren enzo.. :D

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
:p Ik wil gwn weg kunnen in TS1 of 2 ipv alleen naar de stad, vakantie, enz... :D Ik had het al wel door dat je graag beestjes als EP wil :p:wink:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb party,vakantie en abracadabra niet maar ik denk dat het de moeite niet meer is op die 2 laatste te kopen omdat ze waarschijnlijk voor ts2 ook gaan komen!
als eerste pakket voor ts2 wil ik dat er huisdieren inzit en misschien een vakantiegebied met hotels enzo want ik weet dat je wel 2 huizen kan hebben dus die 2de als een soort vakantiehuisje.

SNW Webmiss
14293 Posts
euhm is het zo duidelijk dat ik graag katten in De Sims 2 wil? :lol::oops::p
ik ben gewoon dol op m'n eigen huisdieren.. en aangezien ik mezelf als Simmetje wil spelen, denk ik dat het mede daardoor komt.. :)

en dat van het tweede huisje lijkt me zo stoerr! Echt, dit word het spel van de eeuw! :| denk ik :p

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ja ik denk het ook tot dat ze een ts3 maken ofzow :P dat word dan op zijn beurt het spel vn de eeuw enzovoort :P

SNW Webmiss
14293 Posts
hahaha ja :p ik hoop echt dat ik er niet naast grijp.. dat ik echt TS2 op tijd heb :( anders ga ik half dood denk ik :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja op de dag dat die uitkomt zit ik dan juist op school :( maar ik heb tegen mn ma gezegd dat ze MOET gaan :D en alle andere opzij moet duwen :p komt wel in orde dan denk ik :gelukkig: anders moet ze dan maar heel kwaad kijken, werkt altijd (bij mij toch) :lol:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
whahahaha klinkt als mijn moeder :p die zou dat ook gerust doen "opzij s.v.p. mijn dochter móét er één hebben" :p

ennehm, dat kwaad kijken, dat zit er bij ons standaard in... :lol: doen we niet eens expres.. :oops:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
jah, ik weet wat je bedoelt. ik kan soms ook zo serieus kijken dat het lijkt of ik kwaad ben. is het altij van ben je kwaad?? *zucht* ik ben gwn een serieus iemand! nja soms toch :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
ja ikl ken dat.. als je iemand voor het eerst leert kennen durven ze je niet aan te spreken omdat ze denken dat je chagrijnig bent :roll: en dat is dan helemaaal niet zo.. :lol: na een tijdje komen ze erachter dat ik ook kan lachen :p en dat ik dus niet altijd zo kijk, en als ik zo kijk, dat het 'normaal' kijken is :p en als ik dan wel kwaad ben, weten ze ineens dat hoe ik altijd kijk, heel vrolijk is :p (snap je t nog :p)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
euhm raar maar ja ik snap het nog :p ik denk ni echt dat je het aan mijn gezicht ziet als ik kwaad ben, maar wel aan mn humeur. ben ik enorm kortaf en zucht ik vaak :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
dat zit bij mij er ook bij inbegrepen :oops: maar meestal is het al te zien aan m'n gezicht.. ik merk wel, dat als het me niet lekker gaat, de mensen die dichtbij me staan eigenlijk meteen al weten dat het me niet lekker gaat.. en dan vooral weer door m'n korte antwoorden ergens op.. maar daar kan ik dan op dat moment maar weinig aan doen :p

PreviousNext

• Stats