In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

prijzen

Terrible Townie
25 Posts
bij de sms beestenboel kan je een prijzenkast kopen maar hoe win je prijzen met je huisdieren :?:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
er is een park en daar kun je naartoe gaan met je dieren.
Je dieren worden dan beoordeeld op hun uiterlijk (of ze schoon zijn en zo), op hun gehoorzaamheid en of ze een kunstje kunnen doen (geloof ik, de 1e 2 weet ik zeker)
Je moet je daarvoor wel inschrijven maar dat kan op het kavel zelf

Terrible Townie
25 Posts
srry maar ik kan dat nergens vinden. Is dat in dat "dierenparadijs" of ergens anders?

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
zou kunnen dat weet ik echt niet meer, ik weet wel dat het gewoon een park was en als je daar uitstapte dat dan gelijk iemand op je afkwam en zei dat ze daar die contests houden, en dan had je achterin 2 blauwe showtafels en daar moest je je dieren dan mee naar toenemen

Servo's Slave
147 Posts
Als je naar je hele buurt kijkt, zie je het huisdieren simbool links boven. door daar op te klikken voeg je een paar huisdieren openbare kavels toe. Daar moet je met de taxi naartoe gaan. Ik weet niet precies hoe dat gaat. Huisdieren zijn niet mijn forte.
Image

• Stats