In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Rare telefoontjes

Terrible Townie
25 Posts
Ik krijg steeds rare telefootnjes bij de sims , bijvoorbeeld: 'Je spriritueel adviseur verbied je om het huis vandaag te verlaten.' Of: 'Je bent een herfsttype en als je in harmonie wilt blijven met jezelf, doe er dan goed aan ruige herfstkleuren aan te brengen in je huis. Wat moet ik daarmee :?:

Servo's Slave
147 Posts
Dat is gewoon pech. Telefoontjes kunnen ook geld opleveren, dus je kunt maar beter opnemen. Meeste telefoontjes die midden in de nacht gaan, hoef je niet op te nemen. Geen telefoon in de slaapkamer dur ;)
Image

Servo's Slave
104 Posts

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
YEAH prankcalls :D die mis ik echt in de sims 2 :D
Die zijn echt stoer soms krijg je ook ineens geld door die telefoontjes :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
nu kan je toch ook prankcalls uitvoeren? ik weet alleen niet meer precies hoe het ging. je moet er een bepaalde wens voor hebben denk ik? iig ik liet een keer een student zijn ma bellen en 5 min later kwam die langs om hem een pak slaag te verkope :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
HAHAHAHA das leuk, was dat een cheat of wat?
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
nee, 't stond er ineens bij als optie bij telefoneren. maar ik denk dat ik erges heb geleze dat het van je wens (of aspiratie whatever) ofzo afhangt of je zo'n telefoontjes kan maken.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Gnome Collector
88 Posts
Tamara wrote:nee, 't stond er ineens bij als optie bij telefoneren. maar ik denk dat ik erges heb geleze dat het van je wens (of aspiratie whatever) ofzo afhangt of je zo'n telefoontjes kan maken.

Ik heb even opgezocht.
http://www.snootysims.com/infoindex.php?id=traits

Helemaal onderaan. Ze moeten dus gemeen aangelegd zijn. Staan nog andere grappige dingen tussen. Ik wist bijvoorbeeld niet dat je sims konden spelen in het bad.

Silly Social Bunny
51 Posts
Handig om te weten, ik ben er trouwens ook achtergekomen dat je in sims 2 door vrienden kan worden gebeld. Dat is wel leuk, want in sims 1 kon dat nog niet.
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Servo's Slave
104 Posts
ik kan niet wachten tot ik de sims 2 heb !

Terrible Townie
25 Posts
oh dus je moet er niet op letten. ok bedankt :P

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
bedankt voor de link! dat ze kunnen spelen in bad heb ik idd al gezien. egt idioot :p staan ze in het bad met een ingebeelde peddel precies te peddelen :p
Image

2748 Posts
bedankt voor de link :D sommige dingen wist ik dus ook nog niet :D
Vooral de verschillende beurzen op de uni :O dat brengt mogelijkheden :P

Gnome Collector
88 Posts

Ik zat bij in bad spelen meer aan een duikbootje te denken ofzo. xD Moet maar misschien eens de sims weer installeren. Zijn nog best wel veel dingen die ik nog niet geprobeerd heb, eigenlijk.

En ja, die info center is erg handig. Voor die beurzen had ik zelf ook al eens gekeken. Tikt aardig aan als je weet wat je kan doen.(handig voor spel zonder cheats) Moet enkel nog zombie van dat rijtje.
Ook met de carrieres. Je ziet gelijk wat goed verdiend.

2748 Posts
ik heb die biljart, zombie en ontvoering nog nooit gehad.
Het leuke is als sims spelen in bad dat doen ze een piraat na althans bij mij :D

Next

• Stats