In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Hoe heb jij Het Rijke Leven gekocht?

Heb jij Het Rijke Leven? En hoe heb je deze gekocht?

Ja, helemaal in het begin gekocht!
1
14%
Ja, hij zat in de Collector's Edition!
0
No votes
Ja, hij zat bij Deluxe!
4
57%
Ja, hij zat bij Super Deluxe!
0
No votes
Ik heb het zelfs meerdere keren gekocht!
1
14%
Nee, ik heb Het Rijke Leven niet
1
14%
Nee, maar ik ga Triple Deluxe wel kopen!
0
No votes

Total votes : 7

SNW Webmiss
14293 Posts
Dit leek me onzinnig maar wel leuk om te weten. Ik vroeg me dus af wie er Het Rijke Leven heeft (maar dat zal wel bijna iedereen zijn) en hoe je deze heb gekocht. Heb je Het Rijke Leven gekocht in het begin toen deze uitkwam? Of heb je deze gekocht in de Collector's Edition? Of heb je Het Rijke Leven gekocht door middel van Deluxe? Misschien wel SuperDeluxe? Of heb je deze helemaal niet? Ga jij 'm wel kopen als Triple Deluxe uitkomt? Laat het ons weten en stem mee in de poll :D

Ikzelf heb Het Rijke Leven 4 keer :?:shock::lol::|
Ik heb hem namelijk helemaal in het begin gekocht. Daarna heb ik de Collector's Edition gekocht waar Het Rijke Leven bij zat. Ook heb ik Deluxe gekocht en daar zat hij - jawel- ook weer bij. En als laatste heb ik ook nog Super Deluxe gekocht, en daar zit ie ook in. Misschien ga ik Triple Deluxe ook kopen (ik wil wel maar moet ff kijken of ik geld genoeg heb)

SNW Webmiss
14293 Posts
Schijnbaar heeft niemand Het Rijke Leven gekocht :o

Team Llama
304 Posts
Ik heb hem gekocht hoor Rosana.......... :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Servo's Slave
107 Posts
mmh ik hebhem wel maar gewoon gekocht beetje laat ,ik had volgensmij beestenboel eerder
Image
KizzzZZzZ JoJessica

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik vind t wel jammer dat ik m zo vroeg had en al die andere uitbreidingen ook, want daardoor heb ik nou geen creator
ImageImage

Silly Social Bunny
51 Posts
Ik heb de sims deluxe edition en daar zit het rijke leven natuurlijk bij. Ik ben wel blij dat ik dat pakket had want dat maakte het wel behoorlijk wat leuker moet ik eerlijk zeggen. Ook vind ik sims creator wel handig om je eigen skins te maken of bestaande skins te bewerken.
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Servo's Slave
104 Posts
met de sims creator :lik:

• Stats