In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

5 sterren

heb jij al 5 sterren gehaald?

jah, al heel vaak
6
40%
jah, 1 keer
2
13%
nee, maar ik ben er bijna!
7
47%

Total votes : 15

SNW Webmiss
14293 Posts
cool :P ik vind het wel leuk dat als je eenmaal een grote ster bent, je ook veel geld krijgt voor alleen maar een modeshow lopen... :o:D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
:P lol, ah ik kreeg die domme achtervolger na nog mah 2.5 sterren en nogtans was ik altijd lief tegen de mensen en deelde ik handtekeninge uit (sommige gooide die zomaar weg, wat een rare mensen die hadde niet door dat dat veel waard was zeker :P)
mah die zwarte rozen waren bij mij irritant omdat ik abracadabra niet heb en dus ze niet nodig had :P, mah ik denk er wel aan het te kopen :P
heb wel een probleem ---> nergens the sims staan :( en ik mag het niet meer opnieuw instaleren :'(

SNW Webmiss
14293 Posts

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
weet je wat irritant is.....zwarte rozen krijgen, als je een butler hebt...die gooit ze weg!

SNW Webmiss
14293 Posts
LOL :P daar hebk geen last van :P ik neem eigenlijk nooit een butler :oops:

1829 Posts
ik owk niet meer..wil je de telefoon opnemen hangt die oude vent eraan....wil je je kind voeden...heeft hij hem!

SNW Webmiss
14293 Posts

1829 Posts
jah voor als je een baby hebt is ie wel handig dan brengt die hem/haar gewoon tot kind..
maar hja

SNW Webmiss
14293 Posts
das interessant ja, anders moet je altijd de deur verwijderen ofzo, omdat die maatschappelijk werkster m anders meeneemt :( maar goed, ik zal het eens proberen als ik weer n keertje ga Simmen :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik weet niet mah de pc is niet van de snelste en jah ik spaar voor mijn eigen pctje en ik heb al veel van het geld dus heb ik rond dat the sims 2 uitkomt een pc van myn eigen en dan kank lekker doen wat ik wil en ik ga zorgen dat niemand anders dan ik erop gaat (tenzij men broer ook wil op the sims 2) :P

SNW Webmiss
14293 Posts
cool! :D ik heb gelukkig een goede PC, maar Hans is hardware-engineer, dus die weet precies welke onderdelen ik altijd nodig heb (ik hou me daar niet zo mee bezig, ik ben meer softwarematig :lol:) Maar das wel stoer dat je dan je eigen PC hebt en kunt Simmen wanneer je wilt :D

1829 Posts
whaaaaaaaaaaaaaa woow vet kickuh plaatje!! nog niet gezien...ik weet niet sinds wanneer je die nu hebt....en ik weet wie er vandaag jarig is!! JOHNNY DEPP mijn idool...

SNW Webmiss
14293 Posts
je bedoelt m'n av? :P ja ik vind m ook best coooool :lol: kheb m sinds net :lol: dat is trouwens een nieuwe Sims2 skin die ik van de week ga posten samen met de rest van alle nieuwe Sims 2 skins :D:D oh enne gefeliciteerd met Johnny Depp :D

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ik heb een probleempje ik geraak met mijn superster tot vijf en een half en verder geraak ik niet ook heb ik geen sterretje boven mijn hoofd???
Wie kan me helpen????

Groetjes

SNW Webmiss
14293 Posts
dat je geen sterretje boven je hoofd hebt, kan zijn omdat je zelf het personage bent. als je bijvoorbeeld met een andere Sim op dat moment speelt, en je komt die ene Sim tegen, dan zie je dat je wel een ster boven dat hoofd hebt. Maar zolang het personage actief is, zie je geen ster.

Da's wel leuk, als je twee Sims hebt, in een hus. En de ene is een ster, dan hoef je alleen maar op de andere te klikken, en dan zie je boven die sim-ster een sterretje draaien.

Ik weet niet precies wat je het liefste doet, in Studio Stad. Maar je zou bijvoorbeeld kunnen zingen, en zorgen dat er een stel Sims kijken. Dat een aantal keer volhouden. En dan krijg je automatisch een (halve) ster erbij. ;) ik hoop dat je er wat aan hebt!

PreviousNext

• Stats