In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Bijwerken instelling Sims DeLuxe na installatie Sims Party

Nooboo
1 Posts
Ik heb Sims DeLuxe geinstalleerd en alle coefficienten e.d.. zijn bijgewerkt. Vervolgens heb ik Sims Party geinstalleerd (de omgekeerde volgorde lukt niet ook al staat in de handleiding dat die te prefereren is aangezien the Sims er nog niet op stonden).
Vervolgens wordt geconstateerd dat een uitbreidingspakket is geinstalleerd en wordt The Sims DeLuxe opnieuw geinstalleerd.
Daarna start Sims deluxe op en worden alle coefficienten e.d. weer bijgewerkt en loopt het spel (inclusief de uitbreidingen van Sims Party) gewoon normaal.
Echter : ELKE keer wanneer ik Sims DeLuxe opstart worden alle coefficienten e.d. weer bijgewerkt en dat is toch wel ERG tijdrovend.
Mijn vraag is daarom : hoe kan ik voorkomen dat deze gegevens telkens weer moeten worden bijgewerkt.
Op te merken valt nog dat ik de software onder Windows 2000 heb geinstaleleerd en dat ik het spel speel met Administrator-rechten.

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Moeilijke woorden gebruik je. Kun je je spel niet gewoon even opnieuw installeren?
WillemSV

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts

Dit is opzich vreemde vraag maar ok. Al die dingen die er staan zijn gewoon verzinsels. Het spel wordt geladen en geeft daar allemaal vreemde namen voor. En soms gaat het laden wat langzamers, dat ligt aan je computer maar Coefficient Bepalen is gewoon puur verzinsel.
Image

Nooboo
13 Posts
Je kan volgens mij het beste even het spel opnieuw instaleren in de volgorde dat de spellen zijn uitgegeven.
Image

• Stats