In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Wie speelt er nog The Sims (met expansions)

Speel je The Sims nog?

Ja, dagelijks!
10
24%
Ja, af en toe wel!
6
14%
Heel heel soms maar
4
10%
Nee maar dat zou ik wel weer willen
2
5%
Nee ik vind er niet zoveel meer aan
16
38%
Ik heb geen Sims (1)
4
10%

Total votes : 42

SNW Webmiss
14293 Posts
Mijn vraag is eigenlijk wie er nog The Sims speelt. Want ik speel het door tijdgebrek de laatste tijd niet meer veel, maar ik heb nog altijd behoefte om objecten ervoor te maken. Als er genoeg mensen zijn die het spelen, kan ik dit af en toe ook wel doen (dan heeft het nog nut zeg maar), zo niet, dan kan ik beter geen of weinig objecten maken..

Dus stem a.j.b. in de poll en/of post hier je antwoord.

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
nee ik speel de sims 1 niet meer er licht al 1 cm stof op :p

ben alleen nog bezig met de sims 2 veel leuker :)

Terrible Townie
44 Posts
ik ben ook alleen nog maar bezig met de sims twee!
doei! margot
's ochtens kan ik niet eten, want ik denk aan jou
's middags kan ik niet eten,want ik denk aan jou
's avonds kan ik niet eten, want ik denk aan jou
's nachts kan ik niet slapen, want ik barst van de honger!

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
De eerste Sims met uitbreidingen hebben nog nooit op onze nieuwe PC gestaan en die spellen heb ik allemaal op m'n boekenplank te staan. Dus ik zie liever wat anders.
WillemSV

Servo's Slave
118 Posts
Ik speel nooit meer The sims...Sims 2 veeeel leuker..
Dus ik zie liever spullen+prutjes voor de sims 2

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, ik speel het ook niet meer sinds De Sims 2. misschien dat ik het ooit nog eens ga spelen, maar niet direct iig. dus ik denk ook niet dat het een grote prioriteit is om er spulletjes voor te maken :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Hehe :lol: die van mij staan sierlijk naast die van De Sims 2 :p (zonder stoflaagje haha)
Maar aan de meeste reacties hier te zien kan ik beter richten op DS2 ipv TS.. :p

Team Llama
482 Posts
sims 1 ( komt da nie uit het jaar 0 ) voor mij niet 2 is véééééééél leuker
yes m'n cd's weer gevonden nu nog seizoenen kopen

SNW Webmiss
14293 Posts
Zonder The Sims was er nooit geen Sims 2 geweest, dat moet je wel altijd onthouden. Prima als je Sims 2 prefereert maar het kan wel iets minder negatief hoor :p Hoe denk je dat Simsnetwerk is ontstaan? Juist, door The Sims :p

Maar eh, Sims 2 is wel leuker ;)

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik speel de ts1 nooit meer :( is eigenlijk niet meer geinstaleerd op men pc... ook al heb ik genoeg plaats :p (lang leve mijn pc :D)

Nooboo
4 Posts
maar het is wel leuk vooral beestenboel.
komen die stink dieren in je huis whaahahahahah.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol ik heb gisteren the sims 1 weer geinstalleerden ook weer gespeeld :D is wel leuk om het weer te spelen eigenlijk

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb het van de week ook weer gespeeld (nou ja meer gebouwd eigenlijk :p) maar ik blijf TS2 (logisch natuurlijk) leuker vinden.. Maar ik heb nog altijd downloads voor The Sims die nog steeds niet op SNW staan, en die ga ik toch nog eens uploaden. Al is het maar voor die 5% die nog steeds alleen The Sims speelt..

Nooboo
8 Posts
Het is ook niet zo vreemd dat iedereen de sims 2 leuker vind, ik bedoel je kan veel meer doen, heb beeld is 10x mooier enz. :D
(het kost alleen iets meer ruimte op je pc :evil: )

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Lisa_Shawn wrote:Het is ook niet zo vreemd dat iedereen de sims 2 leuker vind, ik bedoel je kan veel meer doen, heb beeld is 10x mooier enz. :D
(het kost alleen iets meer ruimte op je pc :evil: )

Ja, maar ja, PC's worden ook steeds groter (meer schijfruimte), sneller en beter. :twisted:
WillemSV

Next

• Stats