In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Nooboo
11 Posts
Kun je ook met sims1 kleding/gezichten enz. maken? :?: en waar haal je die Body Shop vandaan?

Groet'n Tesz :P
Love Is Sims, So I Play With Sims :p

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
dat moet je met the sims creator doen, die kun je niet downloaden...zit bij sims (triple/super) deluxe als je die instaleert
Image

Nooboo
11 Posts
Love Is Sims, So I Play With Sims :p

Nooboo
1 Posts
Ik wil graag kleren en kapsels downloaden... Maar waar moet dat precies?
Ik wil trouwnes ook graag huizen bouwen, maar hoe krijg ik dat nou op die CD en in het spel?
En weet jij (jullie) nog leuke sites en een veilige manier om dat te downloaden?..
Groetjes Brenda..

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Hoi Brenda :zwaai: Welkom op Simsnetwerk, wilde ik eerst even zeggen. ;)

Ik kom hier nooit op SNW (Simsnetwerk) voor De Sims (1) downloads maar die hebben zie hier wel hoor! :trauma: En genoeg informatie ook over hoe je dat in je spel kunt krijgen. :wgeheim: Simsnetwerk is een betrouwbare download site en alles is gratis. Alleen, wil ik wel even toevoegen dat als je premium member bent (zoals mij) in plaats van basis member, je 100x sneller kunt downloaden dan basis member. En het is niet duur om premium member te worden (meer info, zie banner linksboven of klik hier). :schrik:

Veel plezier nog op SNW!!!! (notsure)
WillemSV

• Stats