In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Sims creator

Terrible Townie
29 Posts
Ik heb problemen met de creator ik mag gelijk welke cd erin steken en toch zegt hij dat het niet de juiste is en kan ik het dus niet opstarten wie kan mij helpen??
mvg Tazke

Team Llama
415 Posts
Fan of Robbie!
Wie kan een sim maken die op um lijkt?

Terrible Townie
29 Posts
ik heb diegene die mee is geïnstalleerd met de sims 2

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Bodyshop bedoel je? :S Daar heb je verder geen CD voor nodig... Bodyshop krijg je automatisch met De Sims 2 en kun je zo spelen zonder CD, hóór! Maar ik weet niet precies wat je bedoeld met 'creator' :|
WillemSV

Terrible Townie
29 Posts
nee het is iets anders als bodyshop maar laat maar ik zal het wel cinden toch bedankt

Team Llama
415 Posts
Jah, bpdyshop is wel het goede... creatot ken ik oowk niej
Fan of Robbie!
Wie kan een sim maken die op um lijkt?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat Tazke het over The Sims Creator heeft, niet over BodyShop. Als dat zo is, staat het topic wel verkeerd..
Voor Creator heb je wel een CD nodig, de CD van The Sims (Super/Triple) Deluxe

1061 Posts
Ooowh ahha, dat programma wat je dus bij (Super/Triple) Deluxe kreeg! Ja, ik dacht al, wat bedoeld ze nou met 'Creator'. Maarre... helaas heb ik Triple Deluxe niet, alleen die allereerste versies (De Sims (1) + HRL). En 'Creator' is zeker net zoiets als 'Bodyshop'? Anyway, verkeerde forum dus.
WillemSV

SNW Webmiss
14293 Posts
Ikzelf heb wel Deluxe, Super Deluxe en Triple Deluxe.. Wilde ze per sé allemaal hebben..
Creator is inderdaad net zoiets als BodyShop, maar met Creator kun je in het programma zelf kleding maken.. Nadeel is alleen dat Creator niet alle meshes leest... dus er blijven beperkingen, ook wat betreft de kledingstukken die je kunt gebruiken.. Ik heb er zelf een aantal bijgemaakt in TGA formaat.. omdat ik geen beperkingen wilde :)

1625 Posts
ja bijna hetzelfde alleen is het anders :p het is veel simpeler en je kan er ook veel minder mee als met bodyshop, je hebt vaste vormen van kleding die je moet gebruiken
Image

• Stats