In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Help Met Schilderij

Servo's Slave
147 Posts
SNW_mogway wrote:nou ik kan me nog herinneren dat er een soort douche was en daarvan ging ook alles omhoog, en er was een rooktafel ( :d die vond ik altijd errug leuk :P ) waarvan je schakenleerde en alles ging omhoog LOL
Kzal eens kijken of ik ergens iets kan vinden, heb je zelf ook al geprobeerd om dingen te zoeken via google?

Volgens mij bestaat de site met de rooktafel niet meer :s het schilderij heb ik niet kunnen vinden, de meeste sites zijn overgegaan op sims 2, en ik heb geen enkele site nog van sims 1

Ja, dat is die zwarte neutronen douche. Als je daar doorheen ging, vlak voordat je naar je werk ging, was je schoon, in een goed humeur en je had genoeg gegeten voor de hele dag.
Image

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Pff saai zo'n download das toch nie leuk!!!
ImageImage

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol jawel want toen hadden we de cheat maxmotives nog niet, of dat oplaad apparaat dus was het erg handig, en ik merkte toen ik weer even the sims 1 speelde dat die behoeftens sneller daalde als in the sims 2

Servo's Slave
104 Posts
en dan krijg je een paar opties
waar je uit kan kiezen :)

Servo's Slave
147 Posts
Ja, der is heel veel van dat soort spul. Schilderijen, spiegels, poppen of zelfs drankjes. Als je wilt weet ik een site waar je een hack kan downloaden waarmee je alles met de hand kan regelen. Heeft je sim honger, even met de muis er over en je sim is weer vol. Wil je je sim verliefd maken, even met de muis er over en voila :D Nadeel van die hack is dat hij voor Sims 2 vol met bugs zit. Ik weet niet hoe hij werkt voor Sims 1. Voordeel is dat je hem aan en uit kan schakelen. Ik gebruik hem niet.
Image

Previous

• Stats