De Sims zijn overal!

Wie heeft The Sims GBA ook?

Nooboo
4 Posts
Al een tijdje heb ik the sims gba in mijn bezit. Het is echt heel anders dan de andere sims spellen. Maar, wel heel leuk. Ik wil er graag hier over praten. Wie heeft nog meer dit spel? En, hoever zijn jullie?

Opmerking moderator: Topictitel veranderd in 'Wie heeft The Sims op de GBA ook?'!

Myshuno Addict
908 Posts
Ik heb het spel ook, en ik heb het al een keer uitgespeeld :) Verder vindt ik het ook een leuk spel :D
Image

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
ik heb het bij iemand gespeeld en het was wel heel anders maar wel leuk en ik heb op 2 opdrachten na het hele spel uitgespeeld

Nooboo
4 Posts
Ik heb het spel ook. Ik heb het pas geleden uitgespeeld en wacht nu op the Urbz, wat er ook geweldig uitziet.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb het the sims erop uit ook op de ps2,
het is het enige the sims spel dat ik op een console heb voor de rest speel ik het op de pc.
ik vind the sims op console wel tof hoor maar ik verkies toch die voor op pc,
wat denken jullie ervan?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb het spel niet, dus kan er eigenlijk niet over oordelen. Maar van wat ik heb begrepen, is het op de consoles meer een spel wat je uit moet spelen, en dat is op de PC eigenlijk niet. Het ziet er wel leuk uit, en het lijkt me ook wel leuk, maar ik denk dat als ik het spel wel zou hebben, ik toch het PC spel zou kiezen op nr1 :P

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
klopt, erop uit moet je uit spelen, steeds dingen vrijspelen en steeds verhuizen.

SNW Webmiss
14293 Posts
dacht ik al ja :P dan heb k liever de PC sims :lol: hahaha

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah zoals ik al zei ik verkies ook the sims op pc, maar dees spel komt heel goed uit want in de grote vakantie gaan we heel lang weg (ieder jaar) naar een appartement in gran canaria en dan moet ik zolang the sims missen :( maar mijn broers nemen meestal de ps2 mee en jah dan heb ik dan nog the sims erop uit :D

SNW Webmiss
14293 Posts
oh wel cool dat je op vakantie gaat! en dan is het inderdaad wel leuk dat je toch kunt Simmen :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
eindelijk terug weekend, nu ga ik proberen terug verder te spelen nog altijd niet uitgespeeld mah ik doe echt alle huizen, misschien sommige onder jullie gewoon 1 job helemaal uitspelen tot Menno en dan uitgespeeld mah ik wil alle objecten hebben :D

SNW Webmiss
14293 Posts
ja das ook anders he, als in de PC sims :o ik zou daar echt een hekel aan hebben, als ik niet meteen alle objecten heb :P

Nooboo
1 Posts
Heeej, ik heb ook de sims op GBA maar krijg het maar niet uitgespeeld...

• Stats