De Sims zijn overal!

Wat vinden jullie van The URBZ

Wat vinden jullie van The URBZ

Leuk spel
17
85%
Nee geen leuk spel
3
15%

Total votes : 20

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts

Breng je stem uit in de poll hier boven,

Met vriendelijke groeten,

Spam

Team Llama
304 Posts
Image

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
vind het maar een dom spel ik weet niet ik zou het nooit kopen

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts

Bedankt voor jullie stemmen,

Met vriendelijke groeten,

Spam
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

Servo's Slave
143 Posts
Aan de plaatjes en filmpjes te zien lijkt het me een erg saai spel! Bijzonder saai want het spel is erg kil. Er zijn geen bomen te bekennen en verder ook saaie muziek van Black Eyed Peace! Hopelijk zal het toch nog een leuker spel worden dan het eruit ziet! :|

SNW Webmiss
14293 Posts
T lijkt mij wel een leuk spel maar lang niet zo leuk als TS2 (duh) t is wel leuk als je een console hebt maar die heb ik toch niet, niet een van de benodigde toch..
Last edited by Rosana on Apr 07, 2005 11:22pm, edited 1 time in total.

Team Llama
315 Posts
Ik heb gestemd op een leuk spel. Ik vind het leuk, omdat je echt in een stad kan gaan leven en beroemd kunt worden en dat er speciale ruimtes zijn waar uitsmijters voor staan enzo. Enzovoort Enzovoort. Errug leuk spel vind ik het.
Image
For the best sportoutfits ever!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Pupijama wrote:vind het maar een dom spel ik weet niet ik zou het nooit kopen

daarom dat ze het nu heeft gekocht :p hahaha :lol: lijkt mij wel een leuk spel, maar kweet nie of ik het nog ga kope... eerst studenteleven en nieuwe pc... dan heb ik ff geen geld meer :s
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
315 Posts
Tsja... Als je eerst studenteleven gaat kopen en nog een nieuwe compu dan moet je nog wel ffkes sparen denk ik
Image
For the best sportoutfits ever!

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
mij lijkt het een heel leuk spel, beetje de populaire succesvolle sim uit hange....
maar ik he btog liever gwn The Sims..2 =P k ga tog maar gwn TS2S kopen..
Last edited by PreciousPearl on Feb 19, 2005 7:33pm, edited 1 time in total.

Team Llama
482 Posts
ik heb het spel en uitgespeeld nou het is zeker het geld waard want ik heb veel bij het echte sims2 forum bij de urbz forum dingen moeten vrage
yes m'n cd's weer gevonden nu nog seizoenen kopen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb sinds een weekje De Urbz, en ik vind het heel leuk.. Het is anders als De Sims 2, maar zeker wel de moeite waard.. Ik ben nu goed op weg.. Ik kan inmiddels naar alle wijken toe, heb twee appartementen (ben dus nog niet klaar, maar ik heb het pas sinds zaterdag) Ik heb op 'Leuk spel' gestemd :)

Servo's Slave
118 Posts
hihi ik ben net so ver als jou aleen dan heb ik het in 2 dagen gedaan ;)
-* Life Is But A Dream *-

Nooboo
11 Posts
Ik heb gestemd op Leuk spel! Het is niet echt een replay om te spelen, ik heb hem al uitgespeeld en ga hem niet nog een keer spelen ;)
Ik dacht eerst dat die Darius dat dat apl.de.ap was :oops: Hij leek er nogal op :P

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Het is zeker wel een leuke game! Ik heb 'm zaterdag (24 sept) voor 15 euro gekocht bij de Bart Smit. Voor de Xbox. Je kunt je Urb helemaal aankleden in verschillende stijlen en je apartement is ook helemaal in te richten door jezelf en dat maakt het ook wel leuk. Je hebt een inventaris. :P Alleen die kleine spelletjes (baantjes) zijn wat saai omdat je bij élk spelletje weer de knoppen Y, X en A moet gebruiken, dat is wel saai aan het spel. En het ziet er wat grijzig uit soms (Urbz centraal metro bijvoorbeeld). :mryellow:
WillemSV

Next

• Stats