De Sims zijn overal!

SimAnimals productinformatie

SNW Webmiss
14293 Posts
SimAnimals zal in januari 2009 wereldwijd exclusief uitkomen voor de Wii™ en de Nintendo DS™.

Vanaf dat moment worden spelers voor het eerst volledig ondergedompeld in de wilde wereld van dieren in hun natuurlijke omgeving. In deze game word je als speler uitgedaagd om mee te doen, aan te raken, te bewegen en meer dan 60 verschillende dieren te besturen op een ontdekkingstocht die je dieper en dieper het bos in voert. Je bestuurt een handanimatie op het scherm, waarmee je in staat bent om alles in de game aan te raken, op te pakken en te bewegen; van vossen tot beren en van bomen tot bloemen. Leef samen met deze dieren in hun natuurlijke habitat. De dieren zullen kennis met je maken en aan de hand van hoe je hen behandelt, zullen ze bepalen of ze je mogen... of niet! Ontdek hoe leuk het is om relaties met wilde dieren en hun families op te bouwen en ervaar de humor en het drama van het overleven in de wildernis.

SimAnimals opent een geheel nieuwe creatieve en avontuurlijke wereld, waar wilde dieren plezier maken en kattenkwaad uithalen,” zegt Rod Humble, studioleider van het De Sims Label.“ Je kunt voor de eerste keer in een dierengame alles aanraken, deelnemen en met een hele hoop wilde dieren in hun natuurlijke omgeving spelen. SimAnimals dompelt je volledig onder en biedt een gevoelsmatige ervaring met behulp van de Wii-afstandsbediening en de Nintendo DS-stylus. Hiermee kun je eenvoudig en intuïtief deel uitmaken van het expressieve, grillige en soms verrassende verhaal. Met SimAnimals wordt de klassieke manier van het vertellen van verhalen over wilde dieren echt tot leven gebracht.

Wilde dieren in overvloed! Je zult een hele hoop vriendelijke wilde dieren tegenkomen, zoals herten, eekhoorns, konijnen, egels en uilen. Maar je zult ook beesten tegenkomen die van kattenkwaad houden, zoals vossen, wasberen, dassen, kraaien en beren die graag de boel op stelten zetten. Ga op in de actie wanneer ze allemaal samenkomen in jouw eigen bos en zet je schrap voor een wild avontuur!

Los uitdagingen op en bereik doelen in de game, want de dieren hebben jou nodig om tot bloei te komen. Ontdek geheimen, speel bosgebieden vrij en ontdek unieke voorwerpen en wilde dieren door taken succesvol te volbrengen. Sommige dieren hebben speciale vaardigheden. De sterkste zal overleven en je zult er tijdens het spelen achter komen wie de herrieschoppers en wie de braveriken zijn. Zorg ervoor dat iedereen het met elkaar kan vinden... of juist niet!

In SimAnimals op de Wii is het door middel van de samenwerkingsmodus mogelijk om maximaal drie van je vrienden mee te nemen op avontuur in het bos! Het bos, dat wemelt van de wilde dieren, is groot genoeg voor jou en je vrienden.

En SimAnimals is speciaal aangepast voor de Nintendo DS. Gebruik de stylus om je wilde dieren en hun leefomgevingen onder controle te houden!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Whoa lijkt me cool! Als ik eindelijk een Nintendo DS heb, koop ik dit er zeker bij! :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Klinkt leuk :D Misschien wel wat voor mij, ik wacht echter liever tot meer informatie :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Cnet (info over sims3, spore en simanimals)

Product pagina (met screens :P )

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kan nu Simpedia niet bijwerken maar dat gebeurt wel binnenkort :) dan zet ik er ook screens bij (en meer info als dat er tegen die tijd is - officieel) :D

Nooboo
14 Posts
ik denk dat de makers van de sims het een beetje te ver gaan zoeken, ik vind het een beetje overdreven dat ze het nu ook met dieren gaan doen...
bovendien hebben dieren niet zoveel opties zoals mensen. je zult geen huizen etc. bouwen dus zal je het waarschijnlijk vlug beu zijn.

SNW Webmiss
14293 Posts

The Sims (en De Sims 2 en De Sims 3 enzovoorts) is pas ná alle Sim- games gekomen. Je hebt natuurlijk Simcity, SimPark, SimCopter, SimTower, SimGolf (en ik kan nog wel even doorgaan, de lijst is namelijk heel lang). En dat zijn allemaal spellen van begin jarig 90, dus nog ver voor The Sims.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor! Maar het feit dat er Sim- voorstaat, heeft ook niets met De Sims te maken. Het staat gewoon voor simulatie, iets wat al die spellen hebben :D

2137 Posts
Ja ik snap welke spellen je bedoelt, die lagen bij ons altijd voor heel weinig geld in de bakken in speelgoedwinkels :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, alhoewel ze vroeger, in de tijd dat die spellen nieuw waren, toch wel duur waren eigenlijk :D Maar nu niet meer, zover ze nog te krijgen zijn dan... Wij hebben er hier best wel wat thuis...

2137 Posts
Ik heb volgens mij zelf Sim-Animals ofzo, vind ik wel grappig, alleen best saai na 10 minuten :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Al die spelletjes zijn lekker old-skool :p

• Stats