De Sims zijn overal!

De Sims 2; Op een Onbewoond Eiland chitchat

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Gezien het feit dat er nog geen topic over is, open ik er bij deze eentje, hier kun je chitchatten over De Sims 2: Op een Onbewoond Eiland.
---------------------------------
Ik heb hem zelf niet, maar wil 'm misschien wel kopen, heb daarvoor alleen niet genoeg feedback gehad van andere mensen. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Ik heb hem voor op de Wii en ik vind hem echt erg leuk, was 1st een spel gestart met 1 sim, maar ben toen snel overnieuw begonnen met meerdere sims omdat het dan toch wat makkelijker is :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb m niet. Ik heb gewoon niet zo heel veel geld en geef het geld dat ik dan nog wel heb liever uit aan de "vaste" collectie op de PC. Ik wil hem nog wel kopen hoor. Ik kan dus alleen niet echt veel "eigen ervaring" tips geven. Topic is dus voor mij ook wel een goed idee. :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ohh die was ik idd ook van plan om te kopen, maar dan voor de PS2, maar dat ben ik helemaal vergeten :o

Ik denk trouwens niet dat ik 'm nu nog ga kopen...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Als ik m koop, koop ik m ook voor de Wii €30. En voor de DS €25 en PSP €20, als ze die dan tenminste nog hebben. Want het blijft vrij prijzig en alles bij elkaar kom je dan toch boven de €75. Dat is eigenlijk heel veel geld. Zeker gezien het feit dat ik mijn PC nog moet bijwerken. Mijn nieuwe harde schijf (die uit februari) is kapot - doet in elk geval heel raar. Er zit nog garantie op, maar ik kan de dingen die er nu opstaan nergens kwijt (dus moet ik nog een harde schijf kopen om het op te zetten, daarna pas kan ik deze terugsturen). Nou en een beetje harde schijf zoals ik 'm nodig heb kost ook weer tussen de €100-€150. Ik kan het dus nog even niet :(

Maar ik denk dat ik begin met de PSP versie. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat die er het eerste uitgaat... Kijkend naar wat sommige winkels nog aan "op een onbewoond eiland" games hebben, is de PSP er bij de meesten al uit.

• Stats