De Sims zijn overal!

Wie gaat The URBZ kopen??

Ga jij The URBZ kopen?

Ja, dat weet ik nu al zeker!
2
29%
Misschien, als ik geld heb!
0
No votes
Misschien, ik moet er nog meer over weten
1
14%
Nee, ik voel er niks voor
4
57%

Total votes : 7

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb zelf geen spelcomputers (heb er wel maar dat zijn alleen maar Nintendo's ;)) en nu was mijn vraag, wie is er van plan The URBZ te gaan kopen als deze straks in de winkels ligt?

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
nee, ik hou het bij the sims erop uit verder heb ik geen andere spelletjes nodig op de console

SNW Webmiss
14293 Posts
ik zou de urbz misschien wel kopen, als ik een console had, maar ja, ze maken geen urbz voor op de N64 :lol:

Nooboo
11 Posts
wij hebben alleen maar een gamecube ofzo maar daar speel ik nooit mee die is van mn broertje

mij lijkt de urbz niet echt heel leuk... :|

SNW Webmiss
14293 Posts

Myshuno Addict
908 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik dacht alleen op de console's, maar ik weet er nog niet zoveel vanaf eigenlijk. Ik ben wel bezig met pagina's over The URBZ :D

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts
Ja het komt vast allemaal met zoon goede admin als rosana komt het alemaal wel goed:D

Gr

Spam
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

Bob & Betty's New Neighbor
174 Posts
Ik heb de Urbz al, ik vind het een leuk spel! ;) maar dat is mijn mening hé?:P
Het leven is te kort.. Misbruikt het niet!

Team Llama
293 Posts
ik koop het niet... voor mij is The Sims 2 genoeg..en de verdere uitbrijdingspaketten!! ;)
Your [pink]jealousy[/pink] gives me engergy, no wonder that i'm so [pink]HYPER!![/pink]

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb het gekocht en ik zeg jullie echte aanrader is erg leuk heb er wel nog maar 4 keer op gespeeld mja te druk met andere dingen en vind the sims 2 nog altijd leuker ;)

Myshuno Addict
908 Posts
Okee, ik heb erover nagedacht :) En hij lijkt me wel vet (gespeeld bij een vriend ;)), maar ik twijfel dus nog of ik Urbz of Driv3r moet kopen ^o)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb De Urbz inmiddels wel, en ik vind het wel een leuk spel..
Het is anders als The Sims of De Sims 2 maar zeker wel de moeite.

Het is niet moeilijk, en je hebt het dus wel snel uitgespeeld maar het is en blijf (naar mijn mening) een leuke game..

Servo's Slave
118 Posts
ik ag hem kopen ik had hem bij een vriendin bijna uitgespeelt geloof ik...
-* Life Is But A Dream *-

SNW Webmiss
14293 Posts
Als ie eenmaal echt is uitgespeeld vind ik hem persoonlijk niet zo leuk meer (om het dan weer opnieuw te gaan spelen). Maar je weet nooit, misschien ga ik het in de toekomst weer spelen...

• Stats