De Sims zijn overal!

Enkele tips en cheats

SNW Webmiss
14293 Posts

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts

Het welkom's bericht dat ik in het begin heb geplaats als mededeling van het forum :D

Met vriendelijke groeten,

Spam
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh die, pupijama heeft die denk ik wel gelezen hoor ;) die leest zo ongeveer alles (een echte insider zeg maar :P)

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah je hebt gelijk rosana ik lees echt alles nou niet echt super alles mah ik heb het wel gelezen :P

SNW Webmiss
14293 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
zo is dat opgeklaard :P hé ga je nu ook een pagina maken met deze cheats op? en dan zo'n bedankje aan mij :P want je had dat aan rakki ook beloofd voor de cheats die hij had gevonden voor the sims 2

SNW Webmiss
14293 Posts
En ik zie eruit alsof ik alles tegelijk kan zeker? :lol: sorry meiske maar je moet nog ff wachten want ik heb het op dit moment te druk om alles tegelijk te doen en ik krijg het alsmaar drukker.. het staat tenslotte al wel in dit topic dus het is niet zo dat men niet weet dat t van jou afkomt en tis ook niet zo dat ze het niet kunnen vinden :)

als ik tijd heb na alle dingen die ik vandaag nog moet doen, die wss weer uitlopen, zal ik een pagina ervoor maken maar ik heb ook nog een té goed lopende Engelse website waar de pagina's nog afstammen uit het jaar 0.. :(

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
haha het jaar 0 klinkt nogal erg (sorry dat ik niet eerder antwoorde) en ja ik dacht dat je alles tegelijk kon (je weet wel dat jij die door mij ontworpen robot waart in het engelse roddel-topic :p) (ow sorry heb zin in een geintje mijn dag is niet echt super verlopen en nu wil ik een beetje "fun" beleven :p)

SNW Webmiss
14293 Posts
uhm da snap k, mijn dag is alleen ook ni fijn verlopen en ik ben nogal uhm prikkelbaar.. ja das wss het woord... :)

was er bij jou allemaal voorgevallen? iets op school of wa??

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ja iets op school iets met meisjes die je dan denkt dat het je vriendinnen zijn niet dus! :s mja tis al ongeveer weer opgelost

SNW Webmiss
14293 Posts
Ah das mooi.. Sorry van mijn late reactie hier.. Tis in het console forum en k kom hier niet zo vaak :oops:
Meiden onder elkaar zijn gemeen.. vriendinnen kunnen zomaar ook ineens veranderen in krengen enzo.. :huh:

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah dat is zo en dan dacht je dat je ze kende :(

Servo's Slave
118 Posts
Je klinkt net als mij dat heb ik nou ook!
-* Life Is But A Dream *-

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Previous

• Stats