De Sims zijn overal!

Enkele tips en cheats

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts

ik heb een aantal tips voor degene die het willen, ik het het spel op de ps2 ik denk dat het op alle consoles hetzelfde is alleen ander beeld maar als iets bij jou niet is sorry daarvoor :oops: :

1) als je het spel begint zorg dan dat je alle skills eerst helemaal tot 10 doet, dat kost minder werk tijdens het spel.

2) neem soms is een dag vrijaf neem de telefoon niet op (zal je ook niet ontslagen worden, ik weet niet of ze dat echt doen want ik neem de telefoon toch nooit op dan :wink: ) dan kan je een feestje houden of naar feestjes gaan (voor extra vrienden enzo) of misschien naar iemand gaan dat ze zeggen bij de opdrachten.

3) in het huis met de gym, bij de opdracht extra leden aanwerven zorg je het beste dat je eerst vrienden bent met degene waaraan je het vraagt (niet eerst gewoon praten) :wink:

heeft iemand nog andere tips :?: :?: :?: zeg het hieronder ofzo,
cheats zijn ook altijd welkom :lol: :lol: :lol:

byebye pupijama

ps: :arrow: ik ben wel geen moderator van dit forum maar het leek me tof om dit te zeggen.
Last edited by Pupijama on Jun 29, 2004 2:00pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Tis erg welkom hoor pupijama :D ik ben blij dat je tips hebt gepost! Ik heb het spel zelf niet maar het is handig voor de Simmers die het wel hebben :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ah blijkbaar hebben mijn tips niet echt veel succes, weet iemand trouwens een goeie cheat ofzo?

SNW Webmiss
14293 Posts
helaas niet :( ik heb het spel namelijk zelf niet dus houd me er niet zo heel veel mee bezig. Ik zal het even noteren, en dan van de week kijken of ik tips en cheats kan vinden voor de spellen op de console :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb wat codes opgezocht op het internet (ze zijn wel in het engels, sorry als je dat niet kan lezen :oops: :oops: :oops:,ik zal er wel in het nederlands naast zetten over wat het gaat,het zijn cheats voor ps2) :

~Unlock More $$$ (This code may need to be done before others)
[geld krijgen ]

During gameplay quickly press R2, L1, L2, R1, Left, Circle. A Gnome will appear. Click the gnome for the $$$

~Unlock All Objects [ alle objecten ]

During gameplay quickly press L2, R2, Up, Triangle, L3

~Unlock All Locations [ alle locaties ]

During gameplay quickly press R2, R3, L3, L2, R1, L1

~Unlock Social Options [ alle sociale opties ]

After doing the Unlock More $$$ code above pause the game and press L1, R1, Down, X, L3, R3.

~Unlock Team Pic [ geen idee wat deze is :p ]

After doing the Unlock More $$$ code above pause the game and press L3, R3, R1, R2.

~Unlock More $$$ [ andere code voor meer geld ]

During gameplay quickly press L1, L2, Right, Square, L3. A Gnome will appear. Click the gnome for the $$$

~Unlock All Motives [ alle motivities ]

During gameplay quickly press L2, R1, Left, Circle, Up. A Gnome will appear. Click the gnome for the $$$

~Boosting your low budget [ meer geld op je budget ]

Description: Boosting your low budget
Go to Mom's house or Mimi's place or Dudley's Trailer[Dirk]by stuff until your budget drops below $100. Then wait an hour or so till a phone call comes. Answer the phone to get free money. Now repeat for more.

~Also reported: At Mom's house or Mimi's place or Dudley's Trailer [Dirk] buy stuff until you have no budget left over. Wait about an hour. A phone call will come. Answer it ONLY 5 times in a row. On the 6th ring let it ring out to get the menu option of free money.

~How to Get a bigger room ( I've only tested this at Dudley's house) [ hoe een grotere kamer krijgen, alleen getest in Dirks caravan ]

For this cheat to work, you will have to be at Dudley's trailer. First, go to the master bedroom. Then, sell door that leads to the smaller room so there's just a wall. Then, make a door at the top right corner so there's a place you could walk into the smaller room. Then decorate both rooms wallpaper and carpet the same and now you have a bigger room.

~Job Circle [ job cirkel ]

In this game you complete a job type like Mad Scientist then start a new one like Fashion Victim. Its important you make the next job type as similar skills as possible. Here are some.

Paramilitary=Jock
Counter Cultare=fashion victim
Fashion Victim=Gangster

The match can be mixed up visa versa
The two careers I left out have special uses.

Mad Scientist can be used to start off your game and the movie star can be used last or second to last because it needs skills that you can get from other jobs

~Stop burglars [ stop dieven ]

If there is a robber in you house and you've called the police and their not there yet here's the hint pause the game go to the building mode build a fence around him and then wait for the cop[s] to arrive and there you go!!! You can also do this on friends and family[lol]!

~Hint: Build Stats [ hint:je skills opbouwen ]

At mom's when you finish all your goals stay their to build up your skills. Try to make everything 5 each. Try to stay happy so when you get a job you will be able to get it. Then you won't have to build up your stats at your place and you can get promoted easily. [ deze had ik al in mijn eigen hints gezet en ik raad aan het toch maar tot 10 te doen direct je skills ]

hopelijk is het toch nog een beetje gebruikbaar voor degene die engels kunnen en misschien weet iemand andere codes voor andere consoles grtz pupijama

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedankt pupijama :D ik heb er van de week naar gezocht maar kon er zo gauw niet veel over vinden. En ik had het te druk :( maar ik zal deze zo snel mogelijk op een pagina planten met cheats voor bustin out :D uiteraard met credit omdat je het hebt opgezocht :wink:

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
bedankt :), als ik nog is een hint heb ofzo zal ik het posten (met bv iets waar ik moeite mee had om het vrij te spelen en ik denk andere misschien ook)

SNW Webmiss
14293 Posts
bedankt :D misschien heb je het al gezien, maar ik ben bezig met andere pagina's, die je ook uit kunt printen :D maar ik ga vandaag of in ieder geval zo snel mogelijk de cheats pagina voor erop uit maken :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik hoop dat iemand mij kan helpen maar in dat "spookhuis" is er een opdracht die ik niet snap, je moet de dieven zoeken van bepaalde planten maar hoe? ik snap het echt niet :(

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts
Ja ik wil je best helpen maar wat staat er bij info van dat spel als je dat morgen ook ff post dan zal ik eens ff kijken voor jou.

Met vriendelijke groeten,

Douwe Bouma,
(Spam)
Last edited by Spam on Jun 29, 2004 2:35pm, edited 1 time in total.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ok ik zal het misschien later bekijken maar ik heb het erg druk dus is het ook niet echt drigent :P, ik heb ook de titel veranderd omdat er eigenlijk ook cheats bij zijn gekomen, ik hoop dat dat ok was

160 Posts

Prima dan kan ik je ook niet veder helpen al had ik het graag gedaan hoor:D
Maar als het zo klaar is prima:D

Met vriendelijke groeten,

Douwe Bouma.
(Spam)
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts