De Sims zijn overal!

hoe vind ik een schat?

Nooboo
1 Posts

hoogstwaarschijnlijk is de oplossing voor mijn probleem heel makkelijk maar ik kom er niet uit :D ik moet een schat vinden met de metaal detector die heb ik dus gekocht alleen blijven mijn sims maar op 1 plek staan en vinden ze niks, wat nu? alle hulp is welkom! :wink:

Topic verplaatst naar juiste forum - WillemSV

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Nooboo
3 Posts
heey moet je als je detector hept op een plaats klikken en dan op "hier heen gaan" dan loopt ie daarna toe met de detector
Hopelijk lukt het nu wel
Groetjes

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Hey, Ik weet al waar dit over gaat... Ik heb De Sims 2 voor Xbox en ken deze vraag wel. Ik weet alleen niet of ik er wel het goede antwoord op kan geven.

Kijk, Ik weet niet of je je Sim bestuurd in directe- of die andere besturing maar anders zou je eens moeten overschakelen daar tussen. Kijk het boekje maar even voor wat die 2 besturingen betreft als je het niet helemaal snapt. ;)
WillemSV

Nooboo
3 Posts
als je de metaaldetector in je hand hebt kun je met je sim gaan rondlopen. als het dan gaat piepen en het rondje word wit kun je op X drukken en kiezen voor de optie graven. zo vind je een schat.

• Stats