De Sims zijn overal!

DS2 Console: Wie heeft hem al? En wat vindt je ervan?

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Geef met je eigen Sim die andere Sim een maaltijd waar hartjes vanaf komen. Dit kan je doen om met je bordje vlak naast hem/haar te gaan staan en dan de actie 'eten geven aan...' te doen. Dit heeft invloed op de vriendschap en verliefdheid tussen beide Sims en vaak kun je dan meer interacties als er hartjes van een Sim afkomen zoals; vrijen, sexy geluidje maken enzo. :P
WillemSV

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
te selecteren???Het zijn allemaal beste vrienden maar toch lukt het niet .Komen er nog ingredienten bij want ik heb bij recepten ingredienten staan die ik niet heb en hoe kun je die vrijspelen

Groetjes violetje

1061 Posts
Ja selecteren; dat kan met de witte en zwarte knopjes. Ik weet niet welke dat op een GameCube controller zijn maar lees de besturing in het boekje es. :wink:

En ingredienten? Door een duurdere koelkast te kopen krijg je meer ingredienten. Door vissen te vangen uit een aquarium of fruit te oogsten van een fruitboom of groentetuintje kun je de koelkast vullen.
WillemSV

Nooboo
4 Posts
Grrrrrr :boos1: al jullie tips (waarvoor nog bedankt) gevolgd en nog steeds wil die muts van een Isabel ingredienten kopen. de Sim die ik zelf heb "gemaakt" en ook bestuur blijft dan de wens houden ''isabel helpen met gouden verlangens" boompjes heb ik, tuintjes heb ik, ik ben zelfs al een keer overnieuw begonnen..... En nou weet ik het niet meer (hothead)
Ben ik nou echt zo vreselijk dom!! snif....

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
bij mij is het ondertussen wel gelukt om mijn sims verliefd te laten worden ze zijn immers al getrouwd :clap: en dit door een recept met hartjes.Ik vindt de sims wel leuker op de game cube omdat je toch naar iets moet streven om dingen vrij te spelen zoals meubels enz.Voor huisjes te bouwen heb ik dan liever de sims op de pc .Ook omdat het beeld op de pc wel vele mooier is als ik op mijn kleine tv speel dan zijn alle dingen niet echt duidelijk zoals bijv de ingredienten die je in de receptenboek kunt bekijken.Toch vindt ik het fijn om te spelen

Groetjes violetje

Nooboo
4 Posts
:dance: yippie, het is eindelijk gelukt, nadat ik nog maar eens overnieuw ben begonnen...zucht. voordeel is wel dat je nu in no-time weer bij de goede locatie bent. geen idee wrom het nu wel ging, ik heb namelijk niets anders gedaan maar goed, ik ben dus weer een stapje verder. eens kijken waar ik nu weer allemaal tegen aan loop op deze locatie.

Laganaphyllis Simnivorii
8370 Posts
uhm... ik wil voor al niet een spel breker zijn hoor maar is het niet beter om andere topic's te maken over dit spel :s jullie hebben het hier al gehad over vier dingen!!

1 over het topic "wie heeft hem al? en wat vind je ervan?"
2 op welke locatie ben je
3 over verliefd heid
4 voedsel

word wat verwarrend vind ik :s

ik zelf heb alleen de sims 2 op pc :) mss dat ik later de sims 2 voor op de ps2 ga kopen ;)

Terrible Townie
43 Posts
ik zelf heb de PSP besteld... ja besteld ding schijnt uitverkocht te zijn om een of andere reden. nu maar afwachten wanneer hij weer leverbaar is.
en dan op 1 December the sims2 voor de PSP !! ben echt heel benieuwd, vooral wat het online spelen betrefd !

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

ik heb vanmiddag van DeKDeS ts2 voor de ps2 gekregen, ik vind het echt een heel erg leuk spel, b-tje wennen dat wel :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kan eventueel het topic splitsen... Maar sommige berichten horen dan weer bij elkaar...

Ik heb het spel ook voor de GameCube, ik vind het een leuk spel, kom alleen weinig toe aan spelen nu ik met de nieuwe SNW bezig ben

1061 Posts

Gelukkig ben ik er ook nog. Ik heb ook De Sims 2 Xbox. Ik kan anderen ook helpen als ze problemen hebben en ik ben ook blij te horen dat jubelientje en violetje hun problemen opgelost zijn. Graag gedaan he. ;)
WillemSV

2748 Posts
als ik eerlijk moet zijn vind ik de console versie iets moeilijker, moeilijk lezen van een tv oa, en sommige dingen zoals het receptenboek snap ik nog niet helemaal, maar tis wel heel erg leuk om te spelen, vooral de verhaallijn (al zat die er meer in bij gaan er op uit dan in deze versie)

1061 Posts
De PC versie kan ook moeilijk zijn en dat lezen dat hangt er van af wat voor televisie je hebt. Ik speel het op een breedbeeld televisie en kan alles makkelijk lezen.
WillemSV

2748 Posts
lol wij hebben geen breedbeeld :D nou bij de pc zit je er ook dichter op dan dat je bij de tv zit :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb breedbeeld maar ik vind het toch niet echt duidelijk.. Maar zoals MOgway al zegt zit je meestal op de PC dichterbij :)

PreviousNext

• Stats