De Sims zijn overal!

Voorproefje: De Sims 2 op je mobieltje

Team Llama
347 Posts
Vor mijniet weggelecht heb orange en ben er ook zeer tevreden mee.
Image

Nooboo
1 Posts
Ik heb hem ook. alleen ik snap iets niet. hij wil een baan hebben en heeft al een punt voor koken. maar ik weet nu niet hoe ik kan solliciteren om de baan te hebben. weet iemand dit? ik kom zo niet verder

Servo's Slave
139 Posts
Misschien een beetje laat, maar ik heb de Sims 2 op mijn Samsung F700 en kan het voor deze mobiel niet aanraden! Het spel zelf vind ik erg leuk, maar het is een telefoon met touchscreen en daarvoor zijn de lettertjes gewoon te klein (tik je steeds mis). Wie weet help ik nog iemand met deze tip ;).

Ik zit trouwens ook met dat probleem hoe ik een baan kan krijgen, heb een tijdje zitten snuffelen op Google maar kan niet echt wat vinden. Jij intussen (bijna een jaar later) een oplossing gevonden?
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ikzelf heb het nooit op m'n mobiel gehad. Ik had namelijke en PDA en in de periode waarin het uitkwam was het niet beschikbaar op PDA's. Vandaar. Misschien dat iemand je ermee kan helpen maar ik acht de kans niet heel groot omdat er juist zo weinig mensen het spelletje hebben.

Previous

• Stats