De Sims zijn overal!

Voorproefje: De Sims 2 op je mobieltje

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Binnenkort (vanaf 26 oktober) is het mogelijk om je eigen, trouwe Sims overal mee naar toe te nemen. Jouw Sims worden mobiel op je eigen mobieltje. Maar wat kun je dan verwachten:

Download je Sims van De Sims 2 en neem ze overal mee naartoe.

Vervul de wensen van je Sims door hun verlangens te vervullen en hun angsten te vermijden.

Speel samen met je vrienden in het mobiele universum en onderneem om de beurt sociale acties.

Zoek voorwerpen en ruil ze met niet-speelbare personages en andere Sims-spelers.

Pas kavels aan en groei uit van onbeduidend persoon tot de Simmeester met het meeste aanzien.

Nodig je vrienden uit via je persoonlijke telefoonlijst om in je buurt te komen wonen en spelen.

Laat zien wie je bent en kies je eigen beltonen, achtergronden en speciale icoontjes in de De Sims 2-stijl.

Maar met plaatjes erbij is het nog leuker:KLIK HIER

Team Llama
315 Posts
Ziet er opzich wel leuk uit. Ik wou dat ik die op mijn mobiel had. *Zucht*....
Image
For the best sportoutfits ever!

SNW Webmiss
14293 Posts
Je kunt kijken (als je met je mobieltje tenminste het internet op kan) of jouw gsm het spel aankan en of je het kunt downloaden..

Ik heb er nog maar weinig over gehoord :(

Team Llama
315 Posts
Ik heb jammer genoeg nu geen beltegoed meer :(.. Maar weet iemand misschien waar je het kunt downloaden?

Alvast bedankt! :D..
Image

Team Llama
412 Posts

maar ik weet dat ik hier niks over mag zeggen:) maar je sig is een beetje te groot
Image

Team Llama
315 Posts
Ok, zal 'm snel veranderen! Dacht ik een mooi plaatje te hebben gemaakt moet ie weer weg, haha! Maar.. Ik heb De Sims 2 al op mijn mobiel :D.. 't Is opzich egt leuk!. Maar ik denk hoe modernere mobiel je hebt hoe mooier De Sims 2 is.

De screenshots die zijn veel mooier dan hoe ik De Sims 2 op mijn mobiel speel.. :(.. Veel ouder en kleiner. Wel jammer!.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Er zijn meerdere versies voor op je mobiel. Ik geloof in totaal 3. Twee "gewone" versies, eentje voor de "mindere" telefoons en eentje voor de "betere" telefoons en dan nog een Connected versie. Ik heb 'm dus niet, omdat je het hier in Europa alleen kunt krijgen als je Vodafone hebt en dat is mij maar te duur, had namelijk Orange en nu T-Mobile en die zijn naar mijn weten -in ieder geval in mijn geval- goedkoper. Vandaar eigenlijk, want met de Connected Versie moet je ook het internet op en dat kost met mijn T-mobile pakketje helemaal niks :p maar met Vodafone Live dus wel en dus neem ik hem niet.

Nooboo
13 Posts
Tha_Sims_Girl wrote:Ok, zal 'm snel veranderen! Dacht ik een mooi plaatje te hebben gemaakt moet ie weer weg, haha! Maar.. Ik heb De Sims 2 al op mijn mobiel :D.. 't Is opzich egt leuk!. Maar ik denk hoe modernere mobiel je hebt hoe mooier De Sims 2 is.

De screenshots die zijn veel mooier dan hoe ik De Sims 2 op mijn mobiel speel.. :(.. Veel ouder en kleiner. Wel jammer!.

Op welke site heb je hem gedownload?
Image

Nooboo
8 Posts
Ik heb dat via internet op mijn mobiel gedaan. Bij mij kostte het ong. €5,00-.
Maar 't ligt er ook aan (wat Rosana al zei) wat van provider je hebt. Vodafone of T-Mobile bijv. Je moet wel Vodafone hebben.

Nooboo
13 Posts
Ja ik heb het al gevonden bij vodafone maar de sims kan je niet downloaden voor mijn telefoon, wel al die andere spellen :( :x
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
EA had er wat dat betreft beter aan gedaan als het voor meer providers te krijgen was...

Team Llama
315 Posts
Ik heb een vraagje. Ik krijg binnenkort van mijn ouders een Samsung D600 (Zo'n uitschuifbare), maar is De Sims 2 daar wel 3D op? Omdat het een nogal moderne mobiel is. Hij is een tijdje terug uitgekomen (eind 2005 volgens mij).
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hier: http://www.simsnetwerk.com/simpedia.php?ts2mob=screens kun je zien hoe De Sims 2 er op een mobiel uitziet. Je kunt niet verwachten dat het er op je mobiel hetzelfde uitziet als op je PC, dat kan natuurlijk nooit. Een gemiddelde PC heeft een veel betere videokaart en veel meer geheugen als een mobiel, ook al is die mobiel nog zo nieuw.

Als je een versie wilt van Sims 2 met een mooie 3D engine op een klein apparaatje dan raad ik je meer aan om een DS of PSP versie te nemen (als je natuurlijk die handhelds hebt)

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
t lijkt me niet leuk om op mijn mobieltje te doen :|
ImageImage

Gnome Collector
82 Posts
Komt nog!

Next

• Stats