De Sims zijn overal!

Sims 2 straks ook voor consoles en mobieltjes

Laganaphyllis Simnivorii
8370 Posts
Text is afkomstig van http://www.gamevillage.nl

EA heeft ons laten weten dat Sims 2 dit najaar ook beschikbaar zal zijn voor andere platforms. Het spel komt dan uit voor de Xbox, PS2, GameCube, PSP, DS, Gameboy Advance en mobiele telefoons.

Maxis-EA giet het veelgeprezen gameconcept met het open einde in een nieuw jasje, en voegt er tal van exclusieve nieuwe features aan toe. De op wensen gebaseerde gameplay uit De Sims 2 wordt voor de consoles volledig vernieuwd en alle nieuwe, naar eigen voorkeur aan te passen, spelelementen geven de gamer de meest authentieke Sims-ervaring ooit op console. Zo wordt het voor spelers mogelijk hun dromen waar te maken en hun angsten te bezweren en dat alles voor de eerste keer zonder gebruik van de cursor. Voor alle handheld-versies (die overigens tegelijkertijd met de console-versies worden uitgebracht) zijn unieke verhaallijnen bedacht.

Voor meer informatie kun je ook terecht op de website van Sims 2.

Fotos komen van http://www.telenet.be

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7
foto 8
Last edited by Lord_Marino on May 01, 2005 7:37pm, edited 1 time in total.

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ik hoop dat het dan wa beter ga zijn dan sims in de city op de game cube ik heb da spel en da speelt toch niet zo heel goed ze geef mij het dan toch maar op pc

Groetjes violetje

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb een GameCube en vond De Urbz heel leuk, maar dit gaat echt nog veel cooler zijn, ik zie het helemaal zitten en de screens zien er goed uit! Laat maar komen ;) Graag zelfs :D

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Alsof die Will Wright al niet rijk genoeg is, lol? :lol:

:!: Ik heb trouwens een Xbox alleen geen Maxis games ervoor. :oops: En hoe zat dat, hoeveel Sims games zijn er al voor de console? - De Sims, De Sims: Erop Uit! en De Urbz: Sims In The City?
WillemSV

Nooboo
3 Posts
Leuk! The urbz heb ik ook, vond ik wat minder, veel te warrig. Maar, de sims 2 ziet er goed uit. Spannend!
--> MellowYellowMia <--

1061 Posts

'Warrig' is een Fries woord en betekend zoiets als 'ergens moe van zijn' of 'veelste lui zijn ergens voor' of 'ergens geen zin in hebben'. :S
WillemSV

1625 Posts
Image

Team Llama
444 Posts
dat vind ik dus nou echt overdreven :roll:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Sims_2_Creaties wrote:Alsof die Will Wright al niet rijk genoeg is, lol? :lol:

:!: Ik heb trouwens een Xbox alleen geen Maxis games ervoor. :oops: En hoe zat dat, hoeveel Sims games zijn er al voor de console? - De Sims, De Sims: Erop Uit! en De Urbz: Sims In The City?

Straks ook nog Spore :p Dan is ie nog rijker haha :D

Ja je hebt The Sims, The Sims Erop Uit en De Urbz voor de consoles..

• Stats