De Sims zijn overal!

D's Penthouse (URBZ)

Heb je D's Penthouse al vrijgespeeld?

Ja, super gewoon! Groot genoeg naar m'n zin :)
2
29%
Ja, maar het had groter gemogen!
1
14%
Ja, maar het is echt te klein!
0
No votes
Nee, maar ik ben er bijna!
3
43%
Nee, ik weet niet hoe...
1
14%

Total votes : 7

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vroeg me af of jullie D's Penthouse al hadden vrijgespeeld en wat je ervan vind. Ik vind het wel oké. Het is wel lekker groot vergeleken met de Vrijstraat en Hoog Parkzicht, lekker met een groot terras, maar ik vind het jammer dat je toch niet kan uitbreiden (geen dak!)

Ik vind de Geldmachine wel grappig, maar ik krijg sneller geld door gewoon te werken.. mja..

Iemand een andere mening? Laat horen s.v.p. :)

Team Llama
315 Posts
Ik heb het D'S Penthouse al vrijgespeeld. Ik vind het wel een beetje klein maar ach... Boeiuh je hebt een Penthouse.

Groeten,
Desiree (Tha_Sims_Girl)
Image
For the best sportoutfits ever!

SNW Webmiss
14293 Posts
Vergeleken met de andere appartementen is het echt niet klein, maar ik vind het jammer dat je niet kunt uitbreiden (je kunt wel bijbouwen op het terras maar je kunt er geen dak op plaatsen..)

Servo's Slave
118 Posts
ik heb de urbz zlf neit maar een vriendin had toen ze hier kwam spalen dur psp2 meegenomen met de urbz in 2 dagen alles behalve penthouse :(

ik zat toen de hele tijd achter de urb zij achter de sims 2 :P
-* Life Is But A Dream *-

SNW Webmiss
14293 Posts
Het is ps2 :p psp2 bestaat volgens mij nog niet :lol:

Ik heb wel een paar dagen erover gedaan voor ik hem uitgespeeld had, maar dat maakte het achteraf gezien wel leuk :)

• Stats