Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Bug sins 1a laatste patch?

Team Llama
265 Posts
hooi, ik heb geen idee of het een bug is, of dat het gewoon aan mijn pc licht. maar na de 1a laatste patch blijven mijn sims constant vast staan. het hele spel bevriest en duurt soms lang voordat ie weer verder gaat.soms is het maar even 2x ofzo maar soms gebeurd het ook echt om de minuut dat hij vastloopt

meer mensen er last van? ik vind het nogal irritant. het gebeurd vooral bij mij dan he:P als je van normale levens snelheid naar de supersnelle gaat.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik heb dat heel eventjes gehad, maar nu opeens niet meer XD
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
265 Posts
Oh, ik heb dat nog steeds, nu zelfs in de bouwmodes

Team Llama
337 Posts
Omg.. dat heb ik dus ook. Ik dacht eerst dat het aan m'n PC lag. Eerst kon ik namelijk alles best wel op hoog afspelen zonder teveel problemen. Nu blijft het telkens om de minuut (of korter zelfs) vast lopen. Het gaat uiteindelijk wel weer door maar zo kan je totaal niet lekker spelen als je telkens moet wachten, en best lang ook vaak.

Eerst heb ik de instellingen omlaag gedaan, terwijl dat eigenlijk niet zou hoeven want de eerste keren ging dat prima. Maar het leek wel iets te helpen. Ook dacht ik dat mijn PC te warm werd en dat het spel meer vast loopt naarmate ik het spel langer speel (en de computer dus langer aan staat). Zou niet moeten allemaal maar dat is het enige wat ik mij kon bedenken. Nu ik dit lees begin ik dus weer te denken dat het niet alleen aan mij ligt. x-D

Ik had het ook opeens voor de laatste patch maar dat komt omdat ik de patch daarvoor ook nog niet had geinstalleerd en dat moest ook nog. Dus tja.. Ik weet het niet hoor.
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb er volgens mij last van gehad in Lunar Lakes, waar ik met mijn Luna familie speelde. Ik moest daar een keer cheaten omdat er echt tientallen Sims ergens vaststonden, bij een community lot. ENORM irritant. En mijn computer werd er traag van (en dat zegt iets). Of heb ik een ander probleem dan jullie hier beschrijven?

Team Llama
337 Posts
Hmm, zelf heb ik nooit het probleem gehad dat er ergens tientallen Sims vast stonden. Wel mijn eigen Sims. Dat ik na het opslaan van het spel een dag later op hetzelfde punt begon (altijd wanneer ze in bed liggen sla ik op) en dat ze ineens naast hun bed stonden en niet meer in hun bed konden stappen. :S
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Soms kan het spel blijven hangen als er ergens in het spel Sims vastlopen. Dit komt volgens mij overeen met wat Rosana beschrijft: Sims willen naar een (plek op een) openbare kavel maar blijven daar met zijn allen vastzitten. Heb het overigens zelf nooit meegemaakt, maar het is een bekend probleem.

Als je eigen Sims vastzitten, dan kan je ze in de meeste gevallen makkelijk resetten met de cheat resetSim [voornaam + achternaam]. Het beste kan je die cheat invoeren als je een andere Sim in de linkerlijst selecteert. Het maakt niet veel verschil, maar voor mijn gevoel gaat het wat soepeler als ik de Sim die ik wil resetten niet selecteer.

Voor de rest zijn er nog twee dingen die je kan doen:
- cachebestanden verwijderen (zodat ze opnieuw worden aangemaakt)
- via stad bewerken de kavel oppakken en weer plaatsen. Soms is er wat mis met het huis en zijn na het herplaatsen de problemen verholpen.

Deze bestanden kan je verwijderen:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag

De bestanden vind je in de regel hier: C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims 3

Ik heb overigens zelfs nergens last van. Het spel loopt gewoon zoals het moet lopen met patch 1.32. Maar die tips helpen vaak voor veel problemen, dus ik hoop dat het ook voor jullie werkt.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Overigens heb ik de Sims van buiten mijn huishouden ook gewoon met de resetSim cheat gereset en dat werkte prima. Maar idd vreemd. En het was voor mij de eerste keer (denk ik, in ieder geval de eerste keer dat ik het merkte).

De meest recente patch(es) heb ik misschien nog niet, maar dit was dus toen ik met mijn Luna familie aan het spelen was.

Team Llama
265 Posts
Dan ligt het dus wel aan de patch?? want ik ben dus niet de enige.

wat betrefrt sims vastlopen heb ik 1x gehad was in sugar vally ze hadden om de rabbit holes muren geplaatst en in een andere kleur geverfd. en ja hoor alle sims bleven in die muren vast staan. verder als mijn sim vast staat doe ik ook reset sim en dat werkt vaak prima.

nu gaat gewoon het hele spel vast staan wat erg irritant is het ligt dus waarschijnlijk aan de patch.

• Stats