Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De familie Luna

SNW Webmiss
14293 Posts

Voor diegenen die mijn Lunar Lakes review hebben gelezen... ik ben dol op die nieuwe wereld! Maar er mistte wel iets... Echte aliens! Nu kan ik in De Sims 3 niet echt aliens maken zoals in De Sims 2 (zeker de ogen...) maar ik heb mijn best gedaan toch een nieuwe familie te maken.

Tijd om de familie Luna te ontmoeten!

Image
Dit is Lou Luna, een groene alien Sim met sproetjes, zwarte ogen en een vreemd blauw jaren 50 kapsel.

Image
Lou is getrouwd met Lola. Nog een groene alien met blauw haar en heldere witte ogen.

Image
Nou dit is wel erg direct. Maar we willen dan ook die 15 kinderen hè? :woot:

Image
Dit is de woonkamer/keuken van de Luna's.

Image
Oh jee...

Image
De familie Luna is nogal arm. De man des huizes, Lou, wil graag thuis blijven om te zorgen voor de (toekomstige?) familie. En dit zal niet zo geweldig werken als hij ook buitenshuis gaat werken. Dus Lou en vrouw Lola hebben beide besloten thuis te blijven. Lou gaat beginnen met tuinieren. En Lola is hopelijk spoedig zwanger. Maar voor nu, zal Lola Lou nog even moeten helpen met het oogsten van groenten en fruit uit de stad, zodat ze kunnen beginnen met tuinieren.

Image
Ze hebben wat wijzigingen aangebracht aan de slaapkamer. Een nieuwe vloer, nieuwe muren, de meubeltjes in een ander kleurtje geverfd, ander beddengoed...

Image
Dus Lou en Lola zaten zo te denken. Hun huidige woning is best wel klein, maar met maar §10000 op zak kunnen ze ook niet heel veel op de woningmarkt. Ze willen ooit een groot gezin. Maar waar moeten de kinderen dan slapen? De enige beschikbare ruimte op dit moment is in de hal beneden, naast de trap!

Image
Oh nee! De tijd is wel erg voorbij gevlogen sinds een paar screenshots geleden! Lola is duidelijk niet ziekjes, maar gewoon zwanger! Lou weet even niet meer wat hij moet doen.

Image
Nadat de twee naar het ziekenhuis zijn gesneld, is er een nieuwe baby geboren. En zijn naam is Levi... Welkom op deze vreemde planeet, Levi! Hopelijk voel je je hier welkom.

Image
En de kleine is dus naast de trap terecht gekomen. Het is niet ideaal, maar het gros van de tijd is het in ieder geval zijn kamertje.

Image
Lola is zo'n gelukkige mama. Och, als ze toch eens wist wat de almachtige God (ook wel bekend als "de speler") voor haar in petto heeft!

Image
Nog een mooi plaatje van Lola en Levi. Dat zijn toch gewoon de schattigste aliens ooit! :happy:

Image
Oh jeetje, nu al, alweer?

Image
Of is ze misschien gewoon een beetje ziekjes?

Image
Nou tenzij Lola van het ziek zijn dikker wordt, zou ik toch zeggen dat ze zwanger is, alweer! Een behoorlijk vruchtbare familie dit!

Image
Ahh kijk nu toch eens naar baby Levi. En dat popgeval, die heet dus Puzzle. Blijkbaar een cadeautje van een verre tante van de Luna's.

Image
Tussen de zwangerschappen door is het de familie nog gelukt de woonkamer en keuken wat mooier te maken.

Image
Nou, dat was snel. Een tweede jongetje is geboren, en zijn naam is Liam!

Image
Hmm dit ziet er niet echt goed uit. Zijn de Luna's misschien toch niet zulke goede ouders? Ik denk niet dat het echt goed is voor een baby, om zo op de grond gelegd te worden. Zo vochtig en koud...

Kom de volgende keer terug om te kijken of de Luna's een tweede bedje hebben gekocht of niet!

Team Llama
337 Posts
Leuke familie! :D Inderdaad, Lunar Lakes mistte Aliens maar die heb jij gevonden hoor! En ik moest lachen om god, oftewel de speler, lol. Leuk bedacht. :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
haha thanks. Ja ik weet niet hoe vaak ik precies kan gaan updaten, maar ik zal mijn best doen ^^ wil mijn oude families ook weer oppakken dus dan verdeel ik het een beetje =^^=

Team Llama
337 Posts
Dat geeft niet hoor, neem de tijd met alles. :D
Zelf verdeel ik mijn tijd ook tussen een Patricia Sim die graag top van inrichten wil bereiken, en tussen de Engelman familie. :)
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
ohw zie nu dat je hem ook in NL hebt :P had ik moeten weten :P

hahaha super leuk joh ik ga het volgen!! :D:D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik moet kunnen wisselen tussen families anders wordt het te saai. :p

Team Llama
265 Posts
Klopt inderdaad ik merk ook heel snel dat ik verveeld raak en ga dan in een andere buurt spelen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja en dat moeten we natuurlijk niet hebben. :P
Ik zal kijken of ik morgen misschien een kleine update kan plaatsen (pin me er niet op vast, erg erg errrug druk met de verhuizing nu haha)

Team Llama
265 Posts
Haha neem de tijd dat doe ik met mijn dagboek ook :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Is dus ook helaas niet gelukt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hoewel in januari al begonnen met met inpakken en opruimen, ik nu alsnog niet klaar ben met inpakken dus Simsen komt er denk ik niet meer van voor de verhuizing. :(

Binnenkort! :D

Team Llama
337 Posts
Komt goed meissie! Hou vol, we wachten met geduld op je update! :D
Image

Team Llama
265 Posts
Idd gewoon de tijd nemen ik denk ook wel eens ik moet dit en dat maar dan lukt het mij met school erbij ook gewoon ff niet.. :P ik stel met de sims ook geen deadline meer vast voor me zelf :P niet zo lang ik naar school moet haha

• Stats