Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 3 Showtime is binnen! (Wie heeft 'm nog meer?)

Team Llama
337 Posts
Yes! Ik heb De Sims 3 Showtime net gekocht bij een Bart Smit in Tiel! :D
Helaas is de normale Limited Edition alleen verkrijgbaar via Origin voor onze Nederlanders dus ben ik met de Katy Perry versie naar huis gegaan.

Daar zit een poster in een plastic kaartje met 2 dingetjes die je eruit kan drukken en kan gebruiken met gitaar spelen (in het echte leven dan he ;) ) (bedankt aan Nefje voor deze informatie, ik wist echt niet wat die plastic dingetjes waren :P)

Image

Als je vragen hebt, of bepaalde screenshots wilt zien uit het spel, laat het me maar weten en ik doe m'n best om ze hier voor je te plaatsen! :D
Of als je het spel zelf hebt deel het gezellig met ons! :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Haha, dat had je er overigens niet bij hoeven vermelden. Dat van die plectrums staat overigens ook op de verpakking. Voor de mensen die de Katy Perry CE hebben: speelt dat nog een beetje of is het meer voor de show?

Ik heb het spel nog niet, maar mocht wel vrijdag even spelen bij EA. Van wat ik heb gezien zag het er goed uit. De Sims Superstar was ook mijn favoriete uitbreiding bij De Sims 1. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hebbes, digitale versie via EA, maar dat is prima voor nu, dan kan ik in ieder geval al wel spelen en een beginnetje maken voor een review. Haha ene week preview, dan weer een review. Gaat goed zo. :D

Ik kan dus geen foto met doosje laten zien maar begreep uit allerlei hoeken dat de codes die de fansites hebben gekregen dus de Katy Perry versie betreft! :D

Team Llama
337 Posts
Katy Perry heb ik nog nergens zien rond lopen. Verwacht dus niet dat het net als met Hilary Duff (Pets Sims 2) is dat je de ster ergens zien rond lopen. Voor de rest moet ik heel eerlijk zeggen dat ik Sims 1 Superstar nog beter vind dan Showtime. Ik had iets meer van de opties verwacht en vind sommige dingen ook wel een beetje onduidelijk.

Ik ben momenteel bezig met de Engelman familie omdat 1 van mijn Simmetjes daar beroemd wilde zijn en 5 sterren wilde hebben. Wat past er dan beter bij dan Showtime uit te proberen? :P
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee Katy Perry zelf is volgens mij gewoon een Sim die je kunt downloaden als je de codes enzo hebt... dat had ik tenminste begrepen. Volgens mij kun je daar dan gewoon zelf mee spelen. Het hele Showtime pakket gaat imo ook niet om beroemd worden zoals in Na Middernacht, maar focust echt op de artiestencarrières. Dat is tenminste hoe ik het tijdens de sessies heb ervaren...

Maar met Sims 2 was Hilary Duff ook gewoon een Sim die je kon downloaden, eentje waarmee je zelf kon spelen. Die heb ik nooit zo zien rondlopen in mijn spel en ik heb met De Sims 2 toch heel veel gespeeld. Of heb jij het over een consoleversie ofzo? Want daarin woonde Hilary Duff wel samen met iemand en dan nog het hondje Lola.

Wat er het beste past bij Showtime en beroemd worden? Dan zou ik voor de Zanger(es) carrière gaan. :P

Gnome Collector
75 Posts
Je kan de Simversie van Katy Perry downloaden via de uitwisseling: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=5268113

Ik ben 'm nu aan het downloaden (82%). Kan niet wachten. :)
Image

Team Llama
337 Posts
Jammer dat je die Katy Perry apart moet downloaden. In De Sims 2 zat Hilary Duff er al in :o
Succes met downloaden en veel speel plezier alvast. :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
In mijn Sims 2 Huisdieren zal Hilary Duff er niet standaard in hoor... Daarom stond Hilary en Lola ook ter download op de officiele site (is intussen al een paar jaar offline, maar dat weet ik nog erg zeker haha): http://compsimgames.about.com/od/thesim ... olafnl.htm

heb je m anders ook op de console gehad dat je mss in de war bent? Want daar zat ze wel al standaard in.

In ieder geval, ik vind het niet zo erg. Ik ben intussen wel gewend dat met de speciale edities dat je dingen online moet downloaden van de officiele site. :p

Team Llama
337 Posts
Nee, ik heb Sims nooit buiten de computer om gespeeld. Consoles e.d. vind ik helemaal niet leuk. Je kan dan minder voor mijn gevoel dan op de computer. ^_^

Ik zal wel gewoon in de war zijn dan.. x-D Ik zei het omdat ik toen nog helemaal niet zo van het downloaden was. En ik me herinner het grappig te vinden om Hilary zo in de stad te zien lopen. Maar misschien dat ik het stukje van downloaden en erin zetten toch vergeten ben dan. Of dat m'n broer me had geholpen ofzo, I don't remember. :S
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Zou goed kunnen, maar ik vond het vooral gewoon heel vreemd haha, want ik was superactief in die tijd dus vandaar. Maar dat is eigenlijk heel vaak geweest met de celebrities die je voor je game kon krijgen. Alleen bij The Sims 1 hadden we met Superstar (downloadbare) celebrities die dan rondliepen en dus ook niet te besturen waren. Zou eigenlijk wel leuk zijn, zulke celebs in de huidige games.

Team Llama
337 Posts
Dan zal ik waarschijnlijk wel in de war zijn met The Sims 1 Superstar. x-D Solly!
Maar goed, tja dat mis ik dus wel. Van die beroemdheden, ook al zijn ze maar fictie simmetjes en hebben ze hun eigen idolen, dat geeft toch wel net dat beetje extra's.

Als ze echte Sim fans hun ideeen zouden gebruiken zouden ze een spel creëren met zoveel leuke details. Maarja.. als ik toch eens rijk was! x-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats