Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Boycot De Sims 3 - verlengd tot 25 maart!

Team Llama
337 Posts
Zoals sommige van jullie misschien al zullen weten zijn er veel fans die het niet eens zijn over de prijzen e.d. van De Sims 3. Ik wilde hier geen nieuwsbericht over plaatsen omdat ik het niet wil adverteren of stimuleren door op de nieuwspagina door te vertellen, zelf vind ik het namelijk erg overdreven.

Maar toch wilde ik weten wat jullie ervan vinden, en of dat er misschien 1 van jullie mee doet. Of juist de mening waarom niet. De boycot zou eerst 1 dag duren maar dat hebben ze verlengd tot aan 25 maart.

Link naar de Facebook pagina: Boycot De Sims 3

Zelf doe ik absoluut niet mee. Ik mag het dan niet altijd eens zijn over wat EA beslist, maakt of qua prijzen bepaald maar ik ben een echte fan en een hobby kost nou eenmaal geld. Als je een andere hobby onder de loep neemt zal je misschien zelfs meer kwijt zijn dan wat wij aan De Sims reeksen betalen.

Daarnaast lees ik berichten in die groep van mensen die zeggen: ze luisteren niet naar ons want ik vond university leuk en dat maken ze maar niet. Sowieso dat ik dat het voornamelijk om de prijzen ging en ten tweede: hoe egoïstisch is het als iemand zegt wat alleen zij zou willen? Terwijl bijvoorbeeld Seizoenen VEEL meer gevraagd werd dan university (wat bleek uit een poll die lang geleden was gehouden). Dat vind ik van een mug een olifant maken.

Je hebt namelijk de keuze om de spellen te kopen, we worden niet gedwongen zoals boodschappen die elke jaar maar weer duurder worden en die je wel moet hebben. Met spellen ligt dat heel anders en nog kopen mensen het, gaan ze vervolgens boycotten i.p.v. gewoon te stoppen met spelen.

Of wat dacht je zo meteen met Showtime? Die gaan ze echt wel kopen hoor, zodat ze daarna weer lekker verder kunnen zeiken in die groep over alles wat fout is. :-S Ik word er echt boos om. Als je het doet, doe het dan goed en zeg dan met z'n allen: we kopen Showtime niet.

Wat vinden jullie?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Helemaal met je eens. Een boycot gaat mij ook te ver.

Ik snap bij sommige mensen de frustratie wel. Maar dan wel mensen die balen van de bugs die EA niet lijkt te kunnen oplossen. Ik vermoed zelf wel dat ze erg laks zijn met bugs te fixen op de Mac. Er zijn mensen die al een half jaar (of zelfs al langer?) last hebben van het feit dat ze geen screenshots en video's kunnen maken. Ja, dat is wel erg storend.

Maar niemand verplicht je om de games te kopen. En hobby's kosten inderdaad geld. Als je alles van de Sims reeks wil hebben ben je wel veel kwijt maar als je er blij mee bent... waarom niet.

Ik heb Showtime in ieder geval besteld en zoals ik ook in de preview eerlijk heb geschreven zal ik de carrières niet zo extreem veel gebruiken omdat het nogal tijdrovend is. En mijn Sims zijn nogal van de families. Maar ik denk dat elk pack iets nieuws toevoegt om het boeiend te houden. Er zijn altijd met elk pack wel bugs, maar de meeste bugs fixen ze bij EA dan ook wel weer met een update.

Overigens zou ik University DOLGRAAG terug willen, maar Seasons net zo goed dus laat maar komen haha. XD

Team Llama
337 Posts
Helemaal waar wat je zegt.. Zelf heb ik de Showtime pakket nog niet besteld. Weet nog niet of ik er wel het geld voor heb volgende maand. Maar daarna komt dat wel ^_^

Ik vind het gewoon jammer dat wanneer EA met iets komt wat iedereen leuk vind, zoals dieren, is alles goed en zijn bugs irritant maar daar kijken ze overheen. En is er iets wat ze niet leuk vinden dan klopt alles gelijk niet meer voor ze. Jammer dat wanneer het de mensen niet uitkomt ze ook niet meer "objectief" proberen te kijken.

EA doet nog steeds hun best, hoe dan ook. Ik bedoel De Sims 3 is echt wel mooi. Maar mensen praten nu alweer over De Sims 4. Ze lopen zelf dan ook erg vooruit en kraken het daarna weer lekker af. x-D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet zeggen dat ik pas geleden pas echt nadacht over De Sims 4, en hoe ze daar nu waarschijnlijk allang weer aan bezig zijn. XD Ik vrees dat dat wel weer nog realistischer wordt, en ik hou juist erg van het cartoonige van De Sims 2 haha.

Tot die tijd schaf ik nog gewoon braaf elk spel aan van De Sims 3. Spelen doe ik het niet zoveel, maar het blijft toch een hobby hè. :P

Team Llama
265 Posts
hihi ik schaf inderdaad ook alles aan behalve de extra pakketten daar heb ik gewoon niet zo veel mee verder vind ik dat EA probeert om aan de wensen van de Fans te doen dus ik vind het boycotten allemaal wat onzin

• Stats