Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Nieuwe wereld: Lunar Lakes

Team Llama
265 Posts

Ik ben benieuw Rosana naar die download :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb een idee, als we nou met de leden die hier zijn, op Facebook en Twitter een oproepje plaatsen? Dus niet 1 oproepje maar meerdere, per persoon? Als een aantal van ons dat doen, moeten er toch een paar mensen op af komen? :) En dan zal ik SNW Twitter en SNW Facebook ook een beetje spammen af en toe dat mensen zich lekker moeten aanmelden op het forum... :D

Team Llama
265 Posts

Ik vraag me de laatste tijd af waar ze bij ons vandaan komen wel aanmeldingen maar niet actief
heb jij dat hier ook?

Team Llama
337 Posts
Sowieso laat ik altijd iets weten over registreren of gezellig komen kletsen op SNW forum :) Ik had je trouwens ook nog iets gevraagd over Xead via whatsapp maar ik weet niet zeker of je dat gekregen hebt of niet. ^_^ Zou ook kunnen helpen qua verkeer voor het forum en de website. ^_^
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Uhm ja wel gehad, moet ik alleen nog wel naar kijken wat t precies is en of het was is voor SNW :D Ik ga denk ik Amazon integreren straks. Daarmee kunnen we ook wat centjes verdienen als het een beetje loopt. Ik heb de ervaring met advertenties dat die over het algemeen echt niet werken. In 2005 kreeg ik nog honderden Euro's via Google maar in 2009/2010 geen enkele cent. Heel deprimerend. Volgens mij is het allemaal nog wat strenger geworden ofzo.

Heb trouwens heel kort even gekeken naar Xead. Is wel interessant alleen wil ik de artikelen van SNW enz niet daar publiceren. Je weet niet wat ze ermee doen, plus daarmee krijgen we niet echt meer bezoekers vrees ik. Artikelen schrijven kost veel tijd zoals je zelf ook wel weet :p en ik vind dat zo zonde... maar he misschien kan ik het nog eens prive gebruiken en er dan alsnog wat mee verdienen. Moet wel uitkijken met verdiensten want ik heb een eigen bedrijf en alles wat ik verdien moet ik opgeven. Dus dat is eigenlijk heel nadelig met kleine bedragen. O_O

En ik zal straks alvast wat promoten op FB en Twitter enzo. Ik heb inderdaad hier ook dat er wel aanmeldingen zijn (en dan na het opschonen van alle spammers, blijven er nog wel echte mensen over) maar die posten inderdaad niet. :uhm:

Team Llama
337 Posts
Het is ook niet de bedoeling dat je hele artikelen gaat neerzetten op Xead. ;) Ik bedoelde meer als in een kleine alinea, of twee, en dan linken naar SNW waar ze het verder kunnen lezen. Zo lok je mensen ook naar je website en uit ervaring weet ik dat Xead erg goed wordt bezocht door google mensen. :)

Het is in ieder geval een ideetje, je kan inderdaad altijd kijken of je er wat mee kan. ^_^
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Maar keuren ze dat goed, als je een alinea of 2 wegzet en dan naar een andere site linkt? Lijkt mij dat ze juist van alles op hun eigen site willen hebben en dat er dus gezeur van komt, als het niet door de site zelf is, dan wel door bezoekers die geen zin hebben om door te klikken ofzo. :)

Team Llama
337 Posts
Nee, ik verwacht niet dat ze daar problemen mee hebben. En anders kan ik dat altijd vragen. Maar er zijn meer mensen die op die manier reclame proberen te maken. :) Zoals ik zei is het natuurlijk alleen een idee. ^_^ Ik snap je punten ook heel goed. Heb het alleen nog niet mee gemaakt dat ze daar problemen mee hebben gehad. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb m iig bij de favorieten opgeslagen dus zal er nog wel naar gaan kijken =^^=

Team Llama
337 Posts
Image

Previous

• Stats