Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Nieuwe wereld: Lunar Lakes

SNW Webmiss
14293 Posts
Klaar: http://www.simsnetwork.com/news/2012/2/ ... kes-review en http://www.simsnetwerk.com/nieuws/2012/ ... kes-review

Ben nu wel doodmoe en doodziek... Dus geen idee of ik morgen (uhm donderdag dus eigenlijk) online kom.

Team Llama
337 Posts
En een boel mooie plaatjes ook, heel goed gemaakt.

Alleen bij die Engelse versie, weet niet of het bij de Nederlandse ook zo is, scroll je naar beneden om alles door te lezen. Op een bepaald punt krijg je echter dat de (bruin/gele) achtergrond verdwijnt en de rest van het verslag op de rode achtergrond staat. Alsof je een deel tekst buiten de code van de nieuwsblog hebt staan. Ik hoop dat je mij begrijpt. x-D

Veel beterschap meis, ik hoop dat je er gauw bovenop komt. :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
Ik vind de review erg mooi gedaan wooow was het eerste wat ik dacht haha :D

Erg mooie screens

SNW Webmiss
14293 Posts

En Patricia, welke browser gebruik je? Is handig om te weten, want bij mij werkt het onder Firefox en Chrome prima (loopt de gele achtergrond gewoon helemaal door).
Nog steeds ziek trouwens maar ik hou niet van de hele tijd stil liggen en niks doen dus ben maar even achter de computer gekropen. XD

Team Llama
337 Posts
Ik gebruik de laatste update van Firefox. Vaag dat jij 'm wel gewoon goed ziet in Firefox dan. :-S
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Yep als het bij mij niet goed eruit zou zien zou ik het per direct fixen, maar gezien het feit dat ik niets meer heb veranderd aan de layout sinds augustus 2011 en het sindsdien op Windows en Mac onder alle grotere browsers werkt, heb ik geen reden gehad het aan te passen. Nu nog steeds niet echt, want als ik geen rare code heb dan weet ik niet wat ik moet fixen. XD

Team Llama
265 Posts
Ik zie alles gewoon goed, zowel in chrome als firefox.. alleen ik word zo moe van die servers die hij zegt er niet te zijn. dit gaat nu al 2 weken ben je net lekker aan het werk laat het niet en kan je weer overnieuw beginnen wat mij deze week al een paar keer erg gefrustreerd heeft :P

Die welvaardboom whaaaaa ik vind hem heel leuk maar wat frustrerde hij mij ook zeg. hij moet toch gewoon ergens in de wereld staan? ik ben erg lang aan het zoeken geweest elk straatje gehad maar ik kon hem nergens vinden. Dus hem dan maar bij mijn sims in de tuin geplant. haha

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat heb ik ook gedaan, gewoon in de tuin van de familie die ik moest reviewen van EA. Voor zover ik weet staat er trouwens wel zo'n boom in een van de Herinneringen aan... koepels. Misschien nuttig om daar rond te kijken? :D

Team Llama
265 Posts
Ja ik heb de familie die wij moesten reviewen voor EA apart gedaan ik had niet genoeg tijd om een goeie review van lunar lakes te maken dus dan maar apart dacht ik.
Ja ik heb bij al mijn herinnering koepels gekeken maar kon ze niet vinden. nouja ik heb vandaag tijd aan mijn rainbow sims besteed ik had ze wat verwaarloost :P haha en Raspberry is nu op een leuke leeftijd dus ik heb weer helemaal zin om met ze te spelen.

SNW Webmiss
14293 Posts

Het begon bij mij van de week weer te kriebelen, om te spelen. Maar ben een beetje te druk met de verhuizing en werk.

Team Llama
265 Posts
ja kan ik me voorstellen, dit is de week dat ik er tijd voor heb dus geniet ik er nu nog extra van :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Heb trouwens veel leuke feedback gehad op Lunar Lakes review. Nu tijd om andere fansites linkjes te zoeken om te posten. :D

Team Llama
265 Posts
Hahaha :) heb net een nieuwe kroegje voor mijn rainbows gemaakt :P en zo hard gespeeld dat wel twee keer een update kan doen ( denk ik)

oooh, harstikke leuk, bij ons is het erg rustig op het moment wat ook erg logisch is nu.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja hier is het zeg maar ook wel rustig... Op het forum dan toch. Het nieuws wordt op zich wel goed gelezen :)

Ik heb van de week denk ik misschien leuke downloads voor Lunar Lakes. ^^

Team Llama
337 Posts
Ik heb ook wel een update voor de Engelman maar ik moet eerlijk toegeven dat ik stiekem ook mezelf heb gemaakt (voor showtime zometeen) en ik ben ook mijn simmetje aan het spelen. Heb ik ook wel wat foto's van maar dat hoort natuurlijk weer niet bij de Engelman familie. :)

Het spijt me overigens dat ik niet zo actief ben op het moment. Er is momenteel best veel gaande in mijn leven ook en ik heb wel ideeen voor het forum, alleen er wordt over het algemeen best wel weinig op gereageerd. En dat motiveert dan weer iets minder. :)

Maar ik ga mijn best doen met iets te komen wat we op het nieuws kunnen plaatsen en wat eventueel mensen naar het forum zal lokken. :)
Image

PreviousNext

• Stats