Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Nieuwe wereld: Lunar Lakes

Team Llama
337 Posts

Zoals meeste van jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen komt er morgen, op 16 februari 2012, een nieuwe wereld uit op de officiële pagina van De Sims 3. Genaamd: Lunar Lakes.

Voor wat ik heb gezien lijkt dit erg op een wereld die eerst onbewoond was maar waarvan er toch Sims zijn geweest die er een leven hebben kunnen opbouwen. Als je bekend bent van bijvoorbeeld World Of Warcraft, of andere soortgelijke spellen zal dit je waarschijnlijk wel een beetje bekend voorkomen.

Er is totaal geen groen, behalve in de maangebouwen die bedekt zijn met glas, daar heb je kleine parkjes in waar je zaadjes kan vinden, waar bomen groeien, etc. De huizen hebben ook een nieuwe soort bouwstijl wat het erg interessant maakt.

Of mij Sims er plezierig zullen wonen weet ik niet, ik houd persoonlijk erg veel van groen. Maar eerlijk is eerlijk, de wereld brengt veel leuke gedachtes op van de tijd dat ik WoW speelde. En ondanks dat je in De Sims niets kan vangen of doden zodat je sterker wordt, lijkt me deze wereld toch erg interessant.

De prijs:
Lunar Lakes zal vanaf 16 februari 2012 te koop zijn voor 2200 SimPoints (in euro's zal het tussen de 15 en 20 euro kosten).

SimCookie.com
SimCookie heeft van een video over Lunar Lakes een HE-LE-BOEL screenshots genomen. Als je het leuk vindt kan je al hun screenshots hier bekijken: http://www.simcookie.com/2012/02/14/cap ... nar-lakes/

Wat vind jij hiervan, en zou je deze wereld kopen? Waarom wel, waarom niet?
Deel ons jouw mening! :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vond het zo jammer dat ik de chat niet kon bijwonen gisteren (moest naar de notaris en ben daarna uit eten geweest om te vieren). Maar er is een kans dat ik er iets over ga schrijven als ik de buurt eenmaal heb. Mij lijkt het me wel leuk. Ik hou wel van verschillende buurten. Anders ziet het er ook altijd maar hetzelfde uit... Misschien kun je dan zo alien achtige families aanmaken hahaha. :D

Team Llama
337 Posts
Ja, dat vind ik dus ook. Dat hele andere vind ik er juist zo leuk aan. De andere buurten lijken al zo op elkaar. En het doet me erg denken aan de afgelegen buurt uit De Sims 2, waar ook Aliens wonen geloof ik. Erg leuk! :D
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ja inderdaad daar moest ik ook aan denken (ik neem aan dat je Strangetown/Vreemdvoort bedoelt?) :D
http://sims.wikia.com/wiki/Strangetown

Team Llama
337 Posts
Ja, die buurt bedoel ik ook. Daar is het ook van nagemaakt, soort van. En er is zoveel te ontdekken in die buurt. Ik lees net over crystals die een speciale werking hebben op skills, je hebt er ook verschillende kleuren van. Alleen de wereld is nog niet online :( Hopelijk wordt het gauw online gezet.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik hoop het ook. Lijkt me iig een erg leuke buurt ^^

Team Llama
337 Posts
Omg!! De wereld is eindelijk online maar nu is de toegezegde korting nog niet actief!! ARG!
Ik heb 2260 punten en nu kost het nog 2450 punten.. Ik heb al zolang gewacht en nu moet ik nog langer wachten tot ze eindelijk de 10% discount actief hebben gezet.. lullig. x-D

Aahh het is al veranderd. Je kan nu, tot 28 februari, Lunar Lakes voor 2200 punten kopen :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb m nu ook, ga m vandaag spelen :D

Team Llama
337 Posts
En.. hoe vind je 'm? Hoever ben je al? :-D
Image

Team Llama
265 Posts
Ik vind het zo gaaf die plekjes van stukje van twinbrook etc.
ik vind de wereld ook erg Mysterieus ofzo.. de sims die er wonen vind ik ook helemaal bij de wereld passen.
En er valt nog zo veel te ontdekken! ik vind het mooi gedaan door EA

SNW Webmiss
14293 Posts
Niet zo ver ahem. Dit weekend was het carnaval en Wouter was jarig. Dus heel weinig gespeeld... ga er morgen mee verder denk ik. Moet voor donderdag namelijk iets online hebben.

Team Llama
265 Posts
Hahaha dat voor donderdag heb ik net vandaag afgemaakt ;)

Ik ga dit weekend er ook nog ff weer lekker in rondsnuffelen.

Heb je veel carnaval gevierd? bij ons op school was het wel te merken haha. veel waren er vandaag pas weer. en nog gefeliciteerd met Wouter ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee heb zelf niet zoveel carnaval gevierd. Maar vorige week werd Seth ziek, de avond voor Carnaval bij hem op school. Niet leuk voor hem. En daarmee had ik het natuurlijk ook erg druk... Dat weekend is Seth dus erg ziek geweest maar zondag konden we eventjes naar de optocht hier in het dorp. Niet lang volgehouden maar toch eventjes geweest. Gisteren werd Wouter ook nog eens ziek en hoewel ik een erg grote mond had "ik ben nog steeds niet ziek", ben ik toch gistermiddag/avond ook ziek geworden en dat is nu nog steeds zo. Maar ik moet iets online hebben voor morgen dus ik probeer gewoon te reviewen nu.

Dit weekend wil ik Paris van SimCookie even een korte review geven. Die is daar zo lang mee bezig geweest en daar mag ook wel een beetje aandacht aan besteed worden. :D

Gnome Collector
75 Posts
Dat is spijtig om te horen Rosana. :( Veel beterschap.
En ik hoop dat het nog lukt met Lunar Lakes. Je had dat eerder moeten zeggen, dan had ik graag wat extra screens voor je gemaakt. Heb deze week toch vakantie (voor het eerst, yay :p ).

Ik vind Lunar Lakes wel een geslaagde wereld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de eerste screenshots wel even mijn twijfels had, maar zeker vanaf de livechat begon het er allemaal steeds beter uit te zien. Het heeft wel wat, juist doordat het eens wat anders is. Door deze wereld kreeg ik weer zin om te simsen hoewel een buitenaards thema niet eens per se mijn ding is. En op het web lees ik eigenlijk wel vergelijkbare reacties.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb wel heel veel screens intussen maar gewoon nog weinig geschreven. Ben ik nu hard mee bezig. Wordt dit keer niet zoveel tekst vrees ik. Maar goed screens trekt ook wel bezoek haha. XD

Next

• Stats