Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 3 Schattenjacht

Team Llama
337 Posts
http://nl.thesims3.com/community/treasureHunt
(Het kan zijn dat je niet naar de juiste pagina wordt geleidt. Je kan de schattenjacht vinden in de menu onder: community -> Schattenjacht)

In de tijd van 13 februari tot en met 21 februari kan je op de officiële Sims pagina opdrachten doen om speciale prijzen te winnen.

Een aantal van die opdrachten zijn bijvoorbeeld: SimPoints cadeau geven aan iemand, zelf SimPoints kopen, verdien een beloningsbutton en nog meer. Waarschijnlijk omdat De Sims 3 pagina niet zo veel gebruikt wordt als ze hadden gewild.. Maar het idee achter de schattenjacht is leuk. :)

De schattentocht prijs is de Store set:
De Eeuwigdurende Wittebroodsweken

Doe jij eraan mee?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
Ik vind het leuk bedacht maar doe er niet aan mee
de reden:
het kost me geld en ik vind het zonde om mijn geld aan dit soort dingen uit te geven. heb het harder nodig voor andere dingen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kwam er te laat achter en toen was ik dus veel te druk met de review van Lunar Lakes. Toen ik eenmaal weer wat tijd had was de actie al voorbij. :(

• Stats