Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Vragen over Slaap- en Badkamer Accessoires?

SNW Webmiss
14293 Posts
Post al je vragen over het aankomende accessoirespakket (De Sims 3 Slaap- en Badkamer Accessoires) hieronder! :cute:

Team Llama
337 Posts
Rosana had gisteren een bericht gestuurd of ik nog vragen had voor deze accessiores. Aangezien ik dit totaal vergeten was, en ook geen vragen had, kon ik je niet gelijk antwoorden, rosie. :-( Solly!

Ik hoop dat het iets interessants heeft opgeleverd. Ben benieuwd! :-)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja is wel leuk, maar er is een embargo tot de 24e januari dus dinsdag zet ik de Q&A online. ;)

Team Llama
337 Posts
Aaahhh jammer joh! Ben echt nieuwsgierig. Dit is een eerste accessiores pakket wat me erg leuk lijkt. Zoveel werd er ook nooit echt aan de slaapkamer enzo gespendeerd :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee alhoewel er vaak in stuff packs van De Sims 2 toch wel sets voor de slaapkamers waren. Glamour, IKEA etc.

• Stats