Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 3 Beestenbende LE - De winkel downloaden

Team Llama
337 Posts
Er is nogal wat verwarring over hoe je de winkel van de Limited Edition in je spel krijgt. Ik heb zelf ook heel eventjes moeten zoeken maar heb het gelukkig al gevonden. Het is vrij simpel en ik hoop met mijn uitleg wat mensen op de goede weg te kunnen helpen :-)

-----------------------------------------------------------------------------
Wanneer je het spel geïnstalleerd hebt ga je naar De Sims 3 officiële website. Als je al een account hebt registreer je het spel met dezelfde code als dat je het spel geïnstalleerd hebt.

Het registreren doe je bij de volgende link: https://www.thesims3.com/myAccount.html -- En dan klik je op: 'Een game registreren'.

Als je geen account hebt bij de officiele website dan kan je er 1 aanmaken en alsnog het spel registreren met dezelfde code waarmee je 'm geinstalleerd hebt.

Wanneer het spel staat geregistreerd onderneem je de volgende stappen:

Image

Aan de linkerkant zie je vervolgens een balkje met o.a. deze optie:
Image

En voila, je dierenwinkel staat tussen de aankopen:
Image

Je klikt vervolgens op 'Downloaden' en het startscherm van De Sims 3 komt omhoog waarna je de dierenwinkel kan aanvinken en installeren in het spel.

Ik hoop dat dit een beetje helpt voor de mensen, veel speel plezier!!
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

• Stats