Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Ja, ik heb de Sims Beestenbende!

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou ja kijk, dit vind ik wel een grove fout aan de kant van EA. Ze hebben tegenwoordig heel veel games die ook op Mac werken. Maar zodra je een digitale download wilt, dan heb je Origin nodig en die is er niet voor de Mac. Dat is gewoon raar.

Ik koop mijn games wel in doosje enz, dus ik kan het uiteindelijk wel spelen op de Mac zelf, maar nu dus nog niet omdat ik enkel een code heb. Ik vind dat gewoon raar. En jammer. Mijn PC is namelijk *veel te traag* tegenwoordig. Ik erger me kapot aan hoe sloom en vertraagd ik daarop speel. :(

Ik ben wel heel blij met m'n iMac =^^= heb er ook laaaang op gewacht haha. :D

Team Llama
337 Posts
Dat heb ik met mijn huidige laptop nu.. Ik erger me kapot dat het sinds Beestenbende het spel niet zo super meer trekt. Dat deed het al niet maar nu nog meer. Ik zit niet graag in een kamertje opgesloten met een computer, die je nergens naartoe kan slepen. Ik zit graag in onze huiskamer, lekker gezellig bij de katjes en alles. Dus we moeten of een nieuwe computer kopen en een plek vinden in de huiskamer, of ik wil een echte gamers laptop. Maar goed, ook dat zal voorlopig nog niet uitkomen. Tenminste, zeg nooit nooi maar dat kan wel eventjes duren misschien :-)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Storend is dat hè :( Ik vind het vervelend dat als ik aan het bouwen ben, ik de de muis gebruik om te draaien (maar met toetsen maakt het geen verschil) en dan is ie zo-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-oooo sloom. Argh. Ik ben dus benieuwd hoe het op m'n nieuwe iMac zal draaien maar ik denk heel erg goed.

Ik snap dat je niet ergens weggestopt wilt zitten op een kamertje, dat wil ik ook absoluut niet. In de toekomstige woning wil ik dan ook graag een kantoortje vast aan de woonkamer. Bijvoorkeur wel af te sluiten zodat als ik klanten moet ontvangen, dit ook gewoon kan zonder al teveel herrie van de kids. :P

Previous

• Stats