Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Ja, ik heb de Sims Beestenbende!

Team Llama
337 Posts
Ja, ik heb de Sims Beestenbende!!!!!! :-D
Ik heb 'm!! :-D

Heb jij het spel ook al? :-o
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Gnome Collector
75 Posts
Rosana wrote:Ik wacht nog op een werkende code :(

Zelfde. :(

Maar ik speel het al in gedachten, telt dat ook? :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Heb jij ook gemaild dat je problemen ermee hebt?
Mijn code kon niet worden ingewisseld via Origin. En ook na middernacht werkte het nog niet. :(

Gnome Collector
75 Posts
Nog twee uur, leve mijn internetverbinding. :P
Image

Team Llama
337 Posts
Gelukkig dat je 'm nu kan downloaden, Nefje. Heel veel speel plezier!
Ik hoop dat de code van Rosana het ook al doet als ze het gaat proberen :-o
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb de game ook eindelijk - de digitale dan. De eerste code werkte niet. De tweede in eerste instantie ook niet, maar deze moest dus via de officiële Sims 3 website en dan komt het spel er in Origin vanzelf bij te staan. Dit werkte voorheen trouwens niet automatisch zo.

Maar ja drukke week gehad (overleden familielid, crematie enz enz) dit weekend verjaardag van zoontje, en deze week erg druk met projecten van cliënten. Deadlines enz. Dus ik kan het niet echt spelen nu. *baalt*

Gnome Collector
75 Posts
Bedankt Patricia. Heb inmiddels al wat uurtjes kunnen spelen. :) Voor je het weet is het 12 uur geweest. xD

Image
Ik kwam tijdens het spelen "Nyan cat" tegen. :p Die kon ik jullie natuurlijk niet onthouden.

@ Rosana
Balen dat je niet kan spelen zeg. :(

V Haha, ziedaar. :lol:
Last edited by Nefje on Oct 24, 2011 1:50pm, edited 1 time in total.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat Graham dat bedoelde toen hij in Duitsland iets zei over mijn shirt. Ik dacht dat hij bedoelde dat er iets in CAS te vinden was, maar iig in het spel dus. Grappig =^^=

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Gnome Collector
75 Posts
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
JA dankje! Hijs echt leuk. Alleen hij sluit vaak af met de melding dat Sims 3 het niet meer doet, heel irritant..
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh dat is wel lame ja. Maar tof dat je het spel al kunt spelen. :D

Ik was even vergeten dat Origin niet beschikbaar is voor Mac... Dus nu moet ik eerst Bootcamp installeren om dan eventueel in Windows het nog te spelen. Of ik moet nog een paar dagen (?) wachten tot ik de game ontvang (de bestelde variant uit de UK).

Team Llama
337 Posts
Ohja, met Mac kan je niet alles zoals je dat met een normale PC of laptop kan met windows. Lijkt me met sommige dingen wel lastig. Maar ik ben zo blij voor je dat je 'm eindelijk hebt! ;-) Veel plezier allemaal!
Ik heb zelf de afgelopen dagen niet kunnen spelen en dat vind ik erg jammer :-( Ik mis m'n Sims.
Image

Gnome Collector
75 Posts
Volgens mij kan Jean weer aardig spelen door de combinatie van cachebestanden verwijderen en de exe bestanden toevoegen aan DEP. :) Dat is sowieso voor iedereen met problemen aan te raden.
Image

Next

• Stats