Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Heb jij al plannen wat je wil doen in Beestenbende?

Team Llama
337 Posts

Ondanks dat ik in het echte leven niet zo gek ben van paarden wil ik toch graag kijken of ik er iets mee kan opzetten. Een paardenhandelaar ofzo. Eerst de paarden opvoeden, trainen, gezond houden en dan voor een mooi prijsje verkopen.

En natuurlijk neem ik ook een kat, of misschien 2. En misschien een hond. Maar daar ben ik nog niet zo over uit.

Ik heb er zo'n zin in.. echt... mijn man wordt al gek van me omdat ik het er elke dag over heb. Elke dag zeg ik wel hoeveel dagen het nog duurt voor het spel uitkomt :-p

Hebben jullie al plannen wat jullie willen doen? Ik wil sowieso een nieuwe start maken in de nieuwe buurt. Willen jullie dat ook, of blijven jullie in de buurt waar jullie nu in zitten? Deel het met ons :-)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh echt wel! Ik hoopte eigenlijk dat ik voor een bepaald project ook al betaald zou krijgen zodat ik een nieuwe computer kan kopen. De nieuwe computer zal ik zakelijk en persoonlijk gebruiken (meerdere accounts en meerdere besturingssystemen erop). Maar helaas dat is er nog niet, dus ik denk dat ik nog zal pogen De Sims 3 Beestenbende op deze computer te spelen zodra ik hem binnenkrijg!

Ik ga denk ik direct de buurt lekker opnieuw verkennen. Dan ga ik met mijn eigen Sim een huishouden beginnen, met in ieder geval een paar katjes. :P

Ik ga zeker in Appaloosa Plains spelen. :D

Cheetah wordt geloof ik nog niet gek van me, maar dat kan nog komen. XD

Team Llama
337 Posts
Ja, ik ga ook zeker de nieuwe buurt verkennen! Die is echt prachtig gemaakt, ook de huizen en andere openbare gebouwen :-o

Ik weet nog niet of ik echt zelf een Sim weer ga maken, of ik ga beginnen met een familie die al bestaat. Daar ben ik nog niet echt over uit :-S
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Ja maar ze hebben niet meer zo'n leuke achtergrond verhalen zoals bij De Sims 2. Ik had zoveel plezier met de familie Kerkfhof en de relaties die daar al bij hoorde als voorbeeld. Ik vind dat wel wat minder geworden in De Sims 3. Dat is wat het zo moeilijk maakt voor me :-p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat snap ik wel ja. Tja dat vind ik zelf ook zo leuk aan een eigen familie. Je begint die vanaf het begin en kunt dat verhaal helemaal zelf maken en sturen enzo.

Gnome Collector
75 Posts
Ik ga ook de nieuwe wereld verkennen. Dat doe ik bij elke uitbreiding. :P
Het lijkt me ook een erg mooie wereld om in te wonen en het is denk ik met de paarden ook een stuk handiger.

Wat ik als eerste ga doen weet ik nog niet. Er zijn gewoon zoveel leuke dingen om te doen.
Ik neem in ieder geval van elke diersoort minstens één om eens te testen.
Ook wil ik eens kijken of het lukt om bevriend te raken met een eenhoorn.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh dat van die eenhoorn is een goede ja. :)

Team Llama
337 Posts
Ik ben inmiddels begonnen met Angelica Schmidt maar ik was vergeten dat ik natuurlijk niet gelijk geld heb voor alle dieren e.d. Laat staan een paard of meerdere. Tot nu toe heb ik een schuur waar een paard in kan, een waterbak voor het paard en een kitten genaamd BiBi, geloof ik.. Een kitten zijn duurt 11 dagen. In de tussentijd ben ik al 2 of 3 keer gepromoveerd met mijn baan maar ik verdien nog niet echt iets boeiends.

Ik had wel dat ik ineens, tijdens een "date" met een rijkeluis mannetje, 1200 simdollars erbij kreeg. En waarvan? Ik zou het niet weten :-o Dus dat was wel even leuk :-p
Image

• Stats