Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Familie Engelman - ??G. Legacy

Team Llama
337 Posts
Ben je gek? Je gooit mijn topic echt niet in de war hoor. ^_^
De schommelstoel werkt wel iets anders dan ik had verwacht om eerlijk te zijn. Je kan je baby of peuter erin zetten en het kind valt meestal gelijk in slaap, of het zit vrolijk (of misselijk, ligt eraan welke stand je gebruikt) uit de schommel te kijken. Bijna alle behoeftes gaan omhoog, ook de behoefte van slapen.

Zelf gebruikte ik de schommel eigenlijk voor de show want ik heb graag een ritme met mijn baby's/peuters. Als de ouders slapen heb ik graag dat de kids ook moe genoeg zijn om voor een groot deel de nacht door te komen. Anders moet mijn Sim 10x opstaan, of is de baby/peuter alleen terwijl het actief genoeg is om te spelen.

Voor de rest is de schommel ook erg schattig en leuk voor fotootjes zoals bij de kinderopvang. Maakt het wat echter. De prijs is er erg duur voor vind ik, zo bijzonder vind ik 'm niet. Je kan zelf niets bepalen aan dat ding, alleen of het hard of zacht gaat. Het is wel een leuk hebbe-dingetje in ieder geval. :D

Enne, ja ik twijfelde enorm om de grond groen te maken. Lunar Lakes is heel erg gebaseerd op het feit dat er buiten die "herinneringen aan.." geen groen hoort te zijn. Maar ik vind dat toch een beetje onzin. Zo'n groen veld wat eruit springt vind ik wel leuk. Daarnaast heb ik er ook een manege moeten plaatsen enzo, das toch ook groen. x-D

Bedankt in ieder geval, en alles neem ik positief aan, geen zorgen. ;)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Even offtopic haha, er is nog wel wat meer groen in Lunar Lakes, namelijk bij dat hartjeshuis geloof ik. Amelia Loveland? http://www.simsnetwork.com/sites/simsne ... es-077.jpg

Team Llama
337 Posts
Ja dat klopt, hier en daar is inderdaad wel wat groen bij huisjes van andere Sims ^_^ En dat hartje is geweldig, toch? Ik vind dat huis super. :D
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Leuk om te horen hoe jij de schommelstoel gebruikt. Zo te zien is het vooral overdag praktisch of met de kinderopvang. :) Dat van het nachtritme heb ik overigens ook. Is wel zo fijn dat de volwassen Sims rustig kunnen slapen en er niet eerder uit hoeven om de peuter eruit te halen (is ook zo jammer voor hun uitgerust moodlet). Maar de schommelstoel ziet er inderdaad erg schattig uit. :cute:

Ik heb er eigenlijk niet zo bij stil gestaan dat de manege e.d. een andere kleur ondergrond hebben. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien in Lunar Lakes, haha. Kan niet wachten totdat je weer verder gaat. :D
Image

Team Llama
265 Posts

Dat de paparazzi bij jou binnen komt zeg! wat irritant :P heb ik nog nooit last van gehad gelukkig

Team Llama
337 Posts
Dat kom omdat ik ze weleens (vriendelijk) begroet wanneer m'n sims thuis zijn en dan hebben ze de vrijheid om binnen te komen. :-p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja wel goed hoor, lekker weertje vandaag!
Zeker!
Bakje koffie?
Lekker!

*Flits Flits*

:mryellow:

Team Llama
337 Posts
Bereidt je voor op een GROTE update! :D

Image
We beginnen weer aan een nieuwe dag, in een nieuwe buurt genaamd Lunar Lakes. De familie voelt zich al gelijk helemaal thuis. Het is er namelijk altijd zonnige, daar houden ze van. ;)

Image
Ceylin heeft besloten dat ze helemaal niet meer wilde werken. Aangezien ze toch weggingen uit Sunset Valley (en ze geen zin had in nieuwe oppaskindjes) heeft ze besloten schrijver te zijn + huismoeder.

Image
Talent voor schilderen is sinds de eerste Sim doorgegeven aan de kinderen en kleinkinderen. ^_^

Image
Al snel heeft deze jonge bink een school vriendinnetje gemaakt. :D

Image
Jaja, er is ook weer een nieuwe puppy in het gezin gekomen. Ze konden het niet laten toen een buurtbewoner belde om te zeggen dat ze een nest puppy's hadden gekregen. :D

Image
Hun eerste hond Ancha vind dat niet erg, zij heeft toch haar eigen plekje. ^_^

Image
De arme Engelmannetjes kregen een rolberoerte toen ik aan het eten was en erachter kwam dat mijn man had zitten klooien in het spel. :S :P

Image
Al snel had ik de troep opgeruimd en kon Ceylin weer verder met haar dagelijkse bezigheden. :)

Image
Wat zijn ze toch gelukkig saampjes he.. :blush:

Image
Volgens mij is het tijd de kamer uit te gaan en ze even wat privacy te geven.... :o

Image
Ceylin en Midas wilde er eventjes tussenuit. Dus zijn ze samen naar Frankrijk gegaan. :)

Image
Oeh, ze hebben fans. :o

Image
:eek:

Image
Ceylin had een eekhoorn gevangen. Ze laat 'm ook weer gauw vrij hoor. :) Het bijt nogal veel. :S

Image
Samen gezellig een museum bezoeken in Frankrijk. :)

Image
RUN FORREST!! RUN!! Ehhh.. we bedoelen Midas natuurlijk. ;)

Image
Tja, dat krijg je ervan als je de slaapkamer deur niet sluit voor de huisdieren. Dan komen ze je wakker maken om half 6 sochtends. :S Doen mijn katten in het echt ook. :|

Image
Meike heeft een vriend uit school mee gebracht, genaamd Jarrod. Nee, dat is geen date materiaal. :P

Image
Eerder een: 'ppsstt, zeg me even de antwoorden voor dan ben ik lekker klaar met mijn huiswerk' maatje.. Hopeloos.

Image
Let op... nu krijgen we een aantal verjaardagen achter elkaar. :droopy:

Image
Van kind naar tiener! Nog zo'n chagrijn in huis. :S

Image
Midas mediteert en de honden spelen, poepig he? :happy:

Image
Hij is net van puppy naar volwassen hond getransformeerd. :-D

Image
En had ook gelijk vlooien. :frusty:

Image
Wat gebeurd hier nou?! :o

Image
Ooohh.. een inbreker.
Wat?!?! :huh: een inbreker?! Ohnee.. :worry:
Gewonnen van de politie.

Image
Maar de inbreker wist niet dat Midas een volle balk heeft in atletisch! XD :biggrin:

Image
Meike is jong volwassene geworden. Tja... wel de kleren en haren nog even veranderen. Dit is natuurlijk geen toekomstige ster! :lol:

Image
Dit ziet er beter uit, Meike! Goed gedaan. :D Enne geniet van je taart.

Image
Ceylin lijkt weer veel op haar moeder Ilse hier. :)

Image
Meike gaat ff naar de stad. :)

Image
Ze moest natuurlijk nog wel haar diploma ophalen!

Image
Haar familie is trots, maar Meike is nog blijer dat ze niet meer naar school hoeft. XD

Image
Al gauw staat ze weer in het middelpunt, daar houdt ze gewoon van.

Image

Image
Nog steeds komt Ilse weleens op bezoek om te kijken hoe haar familie het doet. En ze is trots. :D

Image
Alleen ze moet eens ophouden met alles te slopen in de nacht. :(

Image
Meike doet de was. Haar moeder wordt er ook niet jonger op..

Image
Tijd vliegt! Van tiener naar jong volwassene!

Image
Nee, Midas heeft niets gesmoked ofzo hoor. Hij is gewoon erg.. ERG blij. :mryellow:

Image
Kijk mij eens knap zijn als jong volwassene! :droopy:

Image
Midas: volwassene naar oudere.

Image
Ceylin: volwassene naar oudere. (Ja toevallig waren ze bijna allemaal tegelijk jarig.)

Image
Dezelfde dag is hij gelijk met pensioen gegaan. Midas heeft een succesvol werkleven gehad. En gezinsleven. ^_^

Image
Ahhh... :happy:

Image
Ceylin geniet nog steeds van haar tuintje. :)

Image

Image
Hij wordt ook steeds beter en beter!

Image

Image

Image
Ancha: van volwassene naar oudere.

Image
Meike heeft een aardig meisje leren kennen. Dat is misschien wel een leuk meisje voor haar broer. :o

Image
Ook al is ze een vampier. Dat valt te verhelpen. XD

Image
Meike, de grote ster van de familie. Ze vind zichzelf heel wat. :o

Image
Tweede kind afgestudeerd!

Image
Goed zo, Manuel! :D

Image

Image
Zegge, lief broertje... heb je al eens nagedacht over een leuke relatie? :mryellow:

Image
Terwijl Meike en Manuel praten over relaties zijn de twee oudjes gezellig aan het vissen.

Image

Image
Meike laat er geen gras over groeien. De volgende dag heeft ze haar vriendin al uitgenodigd. Hoe ze het als vampier in de zon uithoudt? Geen idee. XD

Image
Midas: Lieverd..
Ceylin: Ja, schat?
Midas: Het is tijd.
Ceylin zucht en zegt dan: Je hebt gelijk. Laten we gaan. Maar ik ga ze wel missen. :(

Image
Geen zorgen, ze redden het prima zonder ons.

Image
En dan vertrekken de oudjes naar een klein optrekje, groot genoeg voor hun 2en. Ze willen vredig en rustig het leven afsluiten. (Tja, er staat een beetje file..)

Image
Meike is aan een zang carrière begonnen. Ze mag zangtelegrams rond brengen.

Image
Haar eerste zangtelegram mag naar haar vader! (Ze kijkt een beetje eng he.)

Image
Ze is een klein beetje zenuwachtig.

Image
Maar al gauw heeft ze de zenuwen van zich afgeschud! :D

Image

Image
Dit is trouwens het optrekje van Ceylin en Midas nu. Tegenover de broer van Ceylin trouwens. Die is overigens ook al overleden dacht ik maar zijn zonen wonen er nog wel.

Image
En soms komt Ceylin haar kind nog weleens tegen in de stad. :)

Image
Karaoke zingen. Gaat super. :mryellow:

Image
Ondertussen ook nog zangtelegrams afleveren.

Image
Had ze van haar pa gekregen en houdt ze in haar inventaris. XD
Daar was dus die papegaai gebleven die toen verdwenen was!

Image
Piano/keyboard is volledig behaald. Nu verder met het oefenen van de gitaar skills.

Image
Ook Manuel heeft besloten het huis te verlaten met de 2 honden. Hij heeft nog geen relatie maar heeft zich geregistreerd als schilder en gaat een glansrijke carrière tegemoet. :)

@ Rosana: lol, ja zo iets inderdaad. :D
Image

Gnome Collector
75 Posts
Haha, geweldige politie! Je eigen Sim is sterker. xD Erg geruststellend voor de Sims die daar wonen.

Kan je trouwens ook met de papegaai op je schouder die zangtelegrams doen? Dat lijkt me wel vet. :D

V Het was daarom ook sarcastisch bedoeld met het oog op de politie. Erg 'geruststellend' idee. :p
Last edited by Nefje on Mar 08, 2012 5:00pm, edited 1 time in total.
Image

Team Llama
337 Posts
Nee, die papegaai blijft niet zitten op je schouder wanneer je een zangtelegram doet. Sowieso is het jammer dat een papegaai alleen op je schouder blijft zitten wanneer je Sim loopt. Bij elke andere actie haalt de Sim 'm weer van z'n schouder af. :(

Enne tja... ik denk dat je bedoeld dat het geruststellend WAS. Midas is nu het huis uit met z'n vrouwtje om vredig te sterven. x-D En niemand anders heeft hoge atletische skills. Dus Meike heeft het maar te doen met de beroerde politie...
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ahhh coole update. :D Ik moest wel erg lachen...

Midas mediteert en de honden spelen, poepig he? :happy:

Ik las dus eerst Midas mediteert en de honden poepen. Hahaha ik ben zo erg. XD

Team Llama
337 Posts
Lol, Rosana! Dat is echt wat jij ervan maakt hoor :P

@ Nefje: ja, dat sarcastische zag ik een beetje te laat, solly x-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik zag ook daarna direct dat dat niet klopte maar intussen had ik wel de grootste lol.

Team Llama
337 Posts
Mooi zo, daar houd ik van als iets mensen aan het lachen kan maken. ;) Lachen is goed! :D
Image

Team Llama
265 Posts

je plaatjes zijn leuk en mooi geschoten heb het weer met veel plezier gelezen!
je sims vind ik ook erg mooi :D

Ik krijg nu de kriebels om mijn dagboek weer te updaten! misschien vrijdag avond maar ff doen

PreviousNext

• Stats