Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

[NL] Hidden Springs Review

SNW Webmiss
14293 Posts

Image

Als je het al hebt gelezen: wat vond je van de review? Vind je Hidden Springs leuk? Ga je deze kopen? Wat vond jet het leukst?

Team Llama
337 Posts
Ik ben het aan het lezen en kan het niet laten om gelijk even wat kleine puntjes aan te geven, gewoon om te helpen. Niet om te zeuren ofzo :)

* In de eerste alinea van de Nederlandse versie staat er 'za' in plaats van 'zag'.
* Onder de foto's van Emmaline Rhoen staat er een tekst waarin je zegt 'dat dat groen zijn' veel voor lijkt te komen. Het staat en leest beter als je zegt 'dat het groen zijn' veel voor lijkt te komen.
* De naam Jenny Lho is zonder hoofdletter geschreven.

Voor de rest wil ik zeggen dat je echt een prachtige review hebt geschreven. Ik ben een heel stuk wijzer geworden. Het is een prachtige wereld alleen jammer dat er niet zoveel up to date gebouwen in zitten, zoals filmindustrie of wasserette. Kan je trouwens iets zeggen over de zaadjes e.d.? Zijn er veel zaadjes te vinden, of edelstenen, enz? Veel visplekken?

Ik twijfel nog steeds. Het is een prachtige wereld maar de keuze aan gebouwen en wat je zelf moet aanpassen vind ik weer jammer. Wat vind jij er zelf van, naast het feit dat je er nogal wat gebroken familie in vind zitten?

Dank je wel voor het uitzoeken van alles. Je hebt het geweldig gedaan :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Thanks voor je feedback Patricia, ik ga zo wat dingetjes aanpassen. In alle haast met het vertalen, tussen de code door, gaat er soms nog weleens wat mis haha.

Euhm over zaadjes kan ik niet zoveel zeggen. Ik heb wel met Francesca gespeeld, maar bijna geen zaadjes opgeraapt. Ik geloof dat het gemiddeld is, een beetje zoals in Sunset Valley. Ook qua stenen enzo. Ik kwam namelijk wel genoeg tegen, maar was daar totaal niet mee bezig. Kwam pas achteraf erachter dat ik wat dingen niet heb meegenomen in de review die wellicht wel nuttig waren geweest. Visplekken zijn er wel volop. Het is een enorm groene buurt met veel water. Er zijn dus twee speciale visplekjes maar er zijn nog meer visplekken in parken enzo.

Ik vind het moeilijk om erover te oordelen. Ik vind de buurt wel leuk, maar weet niet goed of ik zoveel ervoor zou betalen (komt toch neer op 20-25 Euro natuurlijk), het is meer dan ik voor een gemiddeld accessoires pakket betaal en dat vind ik een beetje raar... Als ik prioriteiten zou moeten stellen zou de buurt niet bovenaan het lijstje staan. Maar misschien heb ik wel gewoon zo'n verzameltic, want ik heb Barnacle Bay nog steeds niet, en ik wil m toch.

Ik had om eerlijk te zijn wel iets meer unieke gebouwen verwacht zoals de Spa. En de families zijn leuk, maar inderdaad zoals ik ook heb beschreven, er zijn heel veel "halve" families. Ik heb niks tegen gescheiden gezinnen ofzo... Maar ik vind dat gewoon een beetje typisch in deze wereld.

Misschien moet je een tijdje wachten als je het niet zeker weet, wellicht komt de buurt nog eens flink afgeprijsd voorbij. Nu is ie ook iets goedkoper maar alsnog boven de 2000 SimPoints.

Team Llama
337 Posts
Mja... ik weet het ook niet. Ik denk dat ik gewoon in Sunset Valley ga blijven, sowieso tot de Dieren uitbreiding uit is. De stad die daarbij komt vind ik niet zo mooi maar ik wil wel ruimte hebben voor alles, en dat heb je simpelweg gewoon niet in Sunset Valley. Ik heb veel huizen met bewoners weg moeten halen om het een beetje met alle uitbreidingen aan te passen. Echt jammer dat ze dat ook niet upgraden ofzo.

Ik houd van groen en lekker veel ruimte, dat is waarom ik Hidden Springs zo leuk vind. :) Maar voor wat er staat en de prijs denk ik toch dat ik maar ga wachten. Erg jammer dat ze zo op geld uit zijn..
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Pssst als ik het over aan aantal maanden rustiger heb, wil ik zelf gaan proberen mooie werelden te maken. :D Maakte voor De Sims 2 ook custom buurten en ik weet dat het in De Sims 3 moeilijker is, maar ik hou wel van een uitdaging. :D

Team Llama
337 Posts
Wow.. als jij er 1 gaat maken wacht ik liever op die.. Die van jou zal waarschijnlijk nog mooier en completer zijn. :D Ik zou er zelf ook graag 1 willen maken maar ik durf niet zo goed. Je stopt er namelijk veel tijd in en ik ben perfectionistisch. Dat gaat niet samen als je tegelijkertijd voor je eigen gevoel niet zo creatief bent, en niet zo'n geweldig inzicht hebt op ruimte, bouwen, enz.

Ik kijk nu al uit naar jouw buurt. ;)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh jee dat verhoogt wel de druk haha. Nu moet ik het wel een heel leuke buurt maken :p er wordt wat van me verwacht :lol: ik heb nog niet veel ervaring, ben weleens in de Create a World editor geweest maar dat was toen deze net uit was. En ik vond het toen teveel werk dus had zoiets van, dat komt nog weleens. Misschien moeten we een topic openen om te kijken wat er zoal in de buurt moet komen. :P

Team Llama
337 Posts
En ik heb zoveel vertrouwen in jou omdat jij met alles talent hebt. Komt door je inzicht op alles. En dat zeg ik niet om te slijmen ofzo. Dat heb ik al vanaf begin af aan tegen je gezegd dat ik je heb leren kennen, en dat is alweer een lange tijd geleden. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat weet ik, en daar ben ik heel blij mee (doet me goed). Ik heb namelijk ook heel lang gehad dat ik niet echt het gevoel had dat mensen het mooi/leuk vonden wat ik maakte/deed. Een beetje waardering is heel veel waard, want daardoor raak je dan ook weer gemotiveerd enzo. Klinkt misschien stom. :P maar zo ervaar ik het in ieder geval! :D Plus als mensen hun ideeën en wensen doorgeven kun je daar dan weer van leren enzo. :D

Team Llama
265 Posts
Ik hoorde een tijdje terug op twitter etc dat de wereld vol bugs zit. wel erg jammer. verder vind ik hem wel mooi maar ook veel een veel te duur. ik download dan wel een leuke wereld ergens vandaan :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat snap ik wel ja. Binnenkort heeft Simcookie een ontzettend mooie buurt, namelijk Parijs! Ik ga daar nog over posten op de frontpage maar ik wacht nog op screenshots enzo.

Ik heb alleen voor de review in de buurt gespeeld, ik speel sowieso niet genoeg maar sinds Pets speel ik ook in Appaloosa Plains dus ja...

Team Llama
265 Posts
Oh ja parijs!! gaaf!! ik ben namelijk niet zo van Bridgepord

• Stats