Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Patchen gaat niet?

SNW Webmiss
14293 Posts
Nooit gedacht dat ik dit forum zelf nog eens nodig zou hebben hiervoor, maar het is zover. :p

Ik heb De Sims 3 (Collector's Edition), De Sims 3 Wereldavonturen, De Sims 3 Luxe Accessoires, De Sims 3 Ambities, De Sims 3 Supersnelle Accessoires, De Sims 3 Na Middernacht en De Sims 3 Buitenleven Accessoires.

Ik heb alles al eens gespeeld tot en met Ambities, daarna nooit meer tijd gehad (maar wel telkens de games aangeschaft). Nu wil ik dus via de launcher inloggen en vervolgens patchen. Echter, ik zie bij Welcome een witte pagina met daarin een stukje van de PC/Mac game patch (maar laat m niet goed zien en kan er verder ook niks mee). En onder Game Updates staat een patch maar als ik die aanklik doet ie gewoon niks. :uhm:

Ik ook nog even vermelden dat ik alles t/m Ambities al weleens heb gespeeld, maar sindsdien heb ik Windows een keer opnieuw geïnstalleerd en hiermee alle games dus ook. En nog niets gepatched intussen.

Nou wilde ik dus kijken of ik het anders handmatig kon patchen met de patches die bij Simprograms staan: http://www.simprograms.com/the-sims/the ... -3-patches maar ik word er niet wijzer van. Moet ik nou ALLE patches die voor ALLE expansions enz zijn uitgekomen downloaden en stuk voor stuk installeren? Of hoef je enkel van de basis game en van de laatste expansion te downloaden? :saywhat:

Help, iemand met ervaring?

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik denk het laatste stukje Rosie. Gewoon van de basisgame en de laatste patch, want het wordt denk ik toch wel overgeschreven.
Maar ik dacht dat het ook kon zijn dat als je dat niet doet, je evengoed een prompt krijgt die zegt dat je update 1000000 moet downloaden voor je update 200000 kunt installeren.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja weet je het vreemde is, ik heb dus een patch van Buitenleven Acc geprobeerd en dat lukte. Toen ik mijn launcher opende kreeg ik vervolgens te zien dat het spel niet meer compatibel was en dat ik moest patchen. En dat terwijl achter dat pop-up venstertje dus stond dat er GEEN updates waren. Ja ja. :uhm:

EDIT: Ik denk dat ik het nu wel goed heb ofzo... Heb alleen het basisspel volledig gepatched nu en nu geeft ie iig geen error meer. Ik hoop dat het daarmee dan lukt straks (spelen etc).
Attachments
incompatible.jpg
(202.37 KiB) Downloaded 33 times

• Stats