Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Wat heeft jouw Sim vandaag gedaan?

Team Llama
337 Posts
Misschien is het leuk om elkaar te vertellen hoe de dag er voor jouw Sim uitzag. :)

Mijn Sims hebben vandaag toen ze op stonden gedoucht, sommige hebben gegeten maar dat hoeven ze niet allemaal elke dag meer. Dankzij de bonuspunten ;-)
De vader is naar zijn werk gegaan in de ochtend, de moeder in de middag. En het kindje is uiteraard naar school gegaan. Ze had een uitstapje naar het kerkhof.

Daarna toen ze allemaal thuis kwamen heb ik ze aan hun vaardigheid laten werken. Zo probeert vader op dit moment prof footballspeler te worden en moeder probeert goede nectar te maken. Hun dochter wilt graag beroemd worden maar ik weet niet zo goed hoe je dat omhoog kan halen met kinderen. Ze heeft in ieder geval al 1 ster omdat beiden ouders 3 sterren hebben, denk ik..

Wat hebben jouw Sims gedaan vandaag?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts

ik heb niet gesimt vandaag :P

Maar zaterdag wel :P

Mijn sim stond op, gaf haar baby wat te eten, Haar man ging richting het werk en toen hij thuis kwam had zij het huishouden gedaan. samen hadden ze avondeten op en keken tv tot ze op bed gingen :P

haha het was niet zo boeiend maar mijn kindje moet ff opgroeien tot peuter :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Sorry geen Sim hier, maar wou even opmerken dat dit een erg leuk idee is. Ik zal binnenkort wel een verslagje schrijven over mijn Simmetjes. :D

Team Llama
337 Posts
Geeft niet, Rosana. Ik was vergeten dat ik dit topic had aangemaakt. Waarschijnlijk omdat ik zelf geen Sims kan spelen momenteel. En ik mis mijn familie waarmee ik speelde :-( Voel me echt ff zielig..
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
{knuf} komt wel goed, erin blijven geloven! :D

Team Llama
337 Posts
De kids gingen naar school, er is er waarschijnlijk al weer 1 jarig binnenkort.

De vader maakt voortdurend promotie en is voetbal legende. Speelt momenteel belangrijke wedstrijden op de dinsdag en vrijdag geloof ik. En ma past op kinderen thuis en kan zo ook zien wat haar kids doen wanneer ze uit school komen. De tiener laat ik speel piano spelen momenteel, het kind probeer ik van alles te doen zodat ik kan zien wat het beste bij 'm past. ^_^
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats