Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Sims 3 eigen muziek

Nooboo
13 Posts

Zoals jullie denk ik wel weten is het mogelijk je eigen muziek in de sims 3 te plaatsen.

Nou dat heb ik gedaan in de map electronic arts-->De sims3--> Custum music En als ik dan de sims 3 opstart en op de radio eigen muziek aanklik hoor ik niets:S Al mijn nummers zijn mp3 files. En andere muziek hoor ik wel gewoon op de radio.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom het dan niet werkt. Heb je al bij de audio settings gekeken? Misschien staat daar iets bij, moet je ze mss aanvinken ofzo? Ik ben momenteel niet echt een geweldige hulp als het op Sims 3 aankomt, ik speel het namelijk niet genoeg.

Ik heb wel dit gevonden in de readme.

MP3 Playback
-----------
MP3-bestanden die gecodeerd zijn met bitrates die hoger liggen dan 320 kbs zullen niet
afgespeeld kunnen worden in De Sims 3. Ook zal een beschadigd MP3-bestand in de
map met aangepaste muziek ervoor kunnen zorgen dat de game storingen vertoont als
je het beschadigde bestand afspeelt.

Dus wellicht zijn de mp3's hoger dan 320kbs en dan doet het spel er dus niets mee.

Nooboo
13 Posts
Hele muziek nummers zijn al gauw 4 mb en me bij de pc van me zusje heeft ook allemaal nummers van 3,4,5 mb ofzo en daar werkt het wel normaal:S

Gnome Collector
75 Posts
De 'bitrate' is wat anders dan de bestandsgrootte.
Klik eens op je muziekbestand met de rechtermuisknop en ga naar eigenschappen en dan details.
Onder Audio, bitverwerkingssnelheid staat dan hoeveel kbps het nummer is.

Ik heb trouwens ongeveer hetzelfde gehad, maar dan niet met De Sims 3. Bepaalde nummers deden het niet op mijn mp3 speler. Als ik ze omzette zodat ze minder kbps hadden, dan deden ze het wel.
Image

Nooboo
13 Posts
De meeste nummers zitten allemaal onder de 320kbps.

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm ja ik weet het niet. Je kunt eens proberen 1 nummer erin te zetten. Een nummer dat duidelijk minder dan 320kbs is. Kijken of die het dan doet. Ander nummer proberen. Etc. Het is soms proberen. Ik wil je hier graag mee helpen maar behalve die tips die we al gegeven hebben denk ik niet dat we veel kunnen doen.

Als het een probleem blijft, neem dan contact op met EA Customer Support. Niet dat je daar altijd veel aan hebt, maar misschien kunnen ze met dit probleem helpen.

• Stats