Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Enkel jouw sim laten ouder worden

Nooboo
2 Posts
Ok, ik hou van de sims 3, maar ik ben nu toch even kwaad op de makers hoor.
Ik vind het heerlijk om stambomen uit te bouwen en te beslissen wat al die sims individueel van hun leven maken.
Maar ...
in de sims 3 had ik een leuk gezinnetje. Een mama met twee dochters.
1 van de dochters werd volwassen en het was dus tijd om een eigen huisje te kopen (realistisch toch?)
Ik heb haar van het huidige huishouden gesplitst en in een ander huisje geplaatst.
Maar als ik nu met haar speel, worden haar mama en zus ook gewoon ouder. En ik wil dat eigenlijk gewoon zelf in de hand hebben!
Verhaalvoortgang staat uit, maar ze worden wel nog ouder.

Wat ik dus zou willen is dat ENKEL de sim waarmee ik speel ouder wordt.

Als ik dus met alle 3 mijn sims wil verder spelen ben ik verplicht ze in hetzelfde huis te houden.
Dat vind ik eigenlijk echt niet logisch.

De verhaalvoorgang is leuk, voor de sims die NIET van jou zijn. Er zou een optie moeten bestaan waardoor je kan kiezen of je gezin zonder jou oud wordt of niet.

Pfff, heeft iemand hier een oplossing voor?

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik geloof niet dat er een optie is waarmee je het zegmaar per Sim kunt regelen binnen je huishouden. Maar je kunt het wel per huishouden aan/uitzetten.
Dat staat gewoon tussen de opties.

Per Sim, not sure.. Ik dacht van niet, maar dan moet ik nog maar een keertje kijken.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats