Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Tattoo artiest?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Na dagen proberen lukt het mij nog steeds niet om een tattoo artiest te worden in de sims 3 ambities.
Mijn sim heeft de schildervaardigheid vol en een tattoage stoel. Het lukt niet om te registreren als zelfstandige tattoeerder en ook in de kapperzaak kan ik niet als tattoeerder aan de slag. Is het iemand al wel gelukt? En hoe heb je dat gedaan?

Dankje!
ImageImage

Nooboo
2 Posts
Ik had eigenlijk dezelfde vraag. Hoe wordt je een tatoeëerder. Eerlijk gezegd vind ik dat er toch wat meer uitleg in het boekje dat bij de game kwam mocht. Voor de sims 2 moest ik nooit iets opzoeken. De sims 3 heeft mij al heel wat forums doen afschuimen.

2137 Posts
Gewoon een tatoo-stoel neerzetten in je huis/rondom je huis, en dan beginnen met de vaardigheden die je er voor nodig hebt, als het goed is kun je vanzelf bellen om je aan te melden.

Dan klik je gewoon op je telefoon en dan staat er '' Aanmelden als.. zelfstandige.. Tattoo-artiest ''.
Veel succes!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

2316 Posts
Nou dat is mij anders nog steeds niet gelukt, over welke vaardigheden heb jij het? Ik heb schilderen helemaal vol. En de vaardigheid tattoeren heb ik nog niet gezien, hoe krijg je die? Kun je wat specifieker zijn?
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb geen idee of er een andere manier is maar:

Ik kan geen enkele Sim als tattoo artiest een beroep laten uitoefenen zoals bijvoorbeeld de stylist. Alleen als zelfstandige. En daarvoor moet je wel al tattoovaardigheid hebben. Schilderen is geen tattoëren dus daarmee gaat het je ook niet lukken. Zoals Jean zei. Zet zo'n stoel thuis weg, nodig vrienden uit en ga oefenen. Je kunt natuurlijk ook op (volwassen) huisgenoten oefenen. Die skill leer je door het te doen. En zonder skill kun je je niet als zelfstandige tattooartiest registreren.

Nogmaals, ik kan geen gewoon tattooartiest beroep vinden via de krant of de computer. Volgens mij is dit net als met beeldhouwen en uitvinden een beroep dat je als zelfstandige moet uitoefenen.

2316 Posts
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben er intussen achter na veel proberen en veel zoeken, én een officiële Q&A van EA, dat tattoo artiest niet bestaat. Het is gewoon een hobby, helaas. Ik had veel geruchten gehoord dat je gewoon veel moest oefenen en bepaalde eigenschappen nodig had, maar het is onzin. Tatoeages laten zetten kan wel, maar je kunt er niet echt je brood mee verdienen.

Gnome Collector
75 Posts
Ik was al benieuwd hoe het nou precies zat door al die tegenstrijdige berichten. Dit klinkt ook wel het meest logisch, aangezien het geen vaardigheid is (maar wel een verborgen vaardigheid?) en de andere zelfstandige beroepen daar wel op zijn gebaseerd.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja het is wel een verborgen vaardigheid wat ik begrepen heb. Maar mijn Sim werd echt niet beter (misschien een bug, ik kreeg op den duur gewoon niet meer de optie, de tool ging niet eens open!)

• Stats